BearT Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Spilte på live igår, gikk ut av spillet og xbox`en stod å lasta når jeg la meg... Bråkte en del så jeg slo den av... På knappen... Når jeg starter spillet nå kommer den ikke inn på live, og ber meg søke på connection, her svikter den også på xbox live delen... men idet jeg starter opp igjen er jeg på live, alt er fint og jeg kan laste ned fra marketplace osv! Men idet jeg starter battlefield får jeg beskjed "Disconnected from Xbox live", og den nekter å koble seg på igjen så lenge jeg er inne i spillet! Hva skjer der? FOrbanna irriterende ettersom live fungerer så lenge jeg ikke starter det spillet! Har jeg gjort noe galt? Har selvsagt prøvd restart og alt slikt Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har vært store problemer med XBL de siste to døgnene, spesielt nå på denne tiden av døgnet. Opplever det samme selv...logger av og på i et kjør og det samme gjør de på vennelisten min. Se på det fra den positive siden, det er vaffal ikkeno gale med boxen din:-) Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 det er jo millioner som er pålogget nå! på grunn av TGS 06. jeg hadde problemer igår og idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå