Gå til innhold

stabil stuepc. hvilket mediecenter?

Anbefalte innlegg

hei alle sammen

jeg har en stuepc som jeg vil at skal fungere 100% stabilt. maskinen brukes primært til streaming fra min medieserver. tenkte også at jeg skulle bruke denne til spilling, men har ikke kommet så langt enda.

maskinen er: amd athlon 3000+ abit hovedkort, 512 ram(foreløbig) 200gig seagate sata, happhauge mce, sapphire 9600xt, og trådløs pci. har for øyeblikket win xp pro installert.

har testet mediaportal (fikk ikke dette helt til med opptak av programmer e.c.t. :( . kansje et kodek problem?) mce (musikken sorteres jo etter tag! fysj!), og jriver (klarte akkuratt oppstarten av programmet, så fikk det en feil og avsluttet :hmm: ).

har noen tips til valg av mediesenter? eventuelt en guide til oppsett av slikt? jeg får det rett og slett ikke til. kan ikke si at fruen er så forferdelig imponert heller... :dribble:

forumet her har blitt ganske slunkent, så søking var ikke mye hjelp.

hvis noen vet om en ultimat guide til fullstendig oppsett av mediaportal ( likte godt dette programmet ) så hadde det vert genialt, for mediaportal tråden er et rot uten like, og fører bare til prøving og feiling, so jeg er ganske lei av!

høy WAF er viktig...

takker for alle inspill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker godt Beyond Media og Beyond TV. De er knallgode - hvertfall sammen! Med en firefly-fjernkontroll er det en uslåelig kombinasjon!

6920982[/snapback]

hva er egentlig en firefly-fjernkontroll? kansje et dumt spærsmål :blush: , men prisguiden visste det heller ikke.... :cool:

Lenke til kommentar
Jeg liker godt Beyond Media og Beyond TV. De er knallgode - hvertfall sammen! Med en firefly-fjernkontroll er det en uslåelig kombinasjon!

6920982[/snapback]

hva er egentlig en firefly-fjernkontroll? kansje et dumt spærsmål :blush: , men prisguiden visste det heller ikke.... :cool:

6921908[/snapback]

Denne er laga for bruk i Beyond TV og Beyond Media.

Har den selv, og den er veldig god, for den bruker ikke IR til øverføring, men RF! Det betyr at du ikke trenger å se eller sikte på mottakeren for å bruke fjernkontrollen...

Vendur.no fører den i Norge. Kjøpte min derfra!

Lenke til kommentar

6920982[/snapback]

6921908[/snapback]

Firefly ligger ute på prisguiden.:) Snapstream Firefly er full beskrivelse

Lenke til kommentar

Jeg har såvidt brukt Meedio.. Men vet ikke helt hvordan det er nå, siden det er kjøpt opp av Yahoo..

Det er litt småplukk med det i begynnelsen, men en Wizard til å sette opp mapper å streame fra og sånn så det går fint..

Videre så har den mange plugins, og forskjellige themes, som helt klart vil gjøre den WAF, enten om hun liker MCE style, eller bakgrundsbilde.. ;)

Endret av Daniel-G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...