ocvmelbye Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Som dere har sett på overskrivften så lager motoren min en 2006 Tohatsu 25/30 lager en svak pipelyd når den går på full. Er dette normalt? Holder den på å skjære seg? Har kjørte den inn etter boka + litt mere olje enn der stod (ikke mye) og bruker rett oljeblanding ++ nå noen som har svar? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Som dere har sett på overskrivften så lager motoren min en 2006 Tohatsu 25/30 lager en svak pipelyd når den går på full. Er dette normalt? Holder den på å skjære seg? Har kjørte den inn etter boka + litt mere olje enn der stod (ikke mye) og bruker rett oljeblanding ++ nå noen som har svar? 6920096[/snapback] Har samme motoren, 2006 mod. Har ikke merket noe piping av min ihvertfall. Hvordan piping mener du da? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Som dere har sett på overskrivften så lager motoren min en 2006 Tohatsu 25/30 lager en svak pipelyd når den går på full. Er dette normalt? Holder den på å skjære seg? Har kjørte den inn etter boka + litt mere olje enn der stod (ikke mye) og bruker rett oljeblanding ++ nå noen som har svar? 6920096[/snapback] Du skal kjøre på dobbelt så mye olje under innkjøringa da..... (4%) hvor mange % kjører du på nå da? Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Pipelyden er som en vifte på en måte... ikke noe skjærende eller noe slikt.. ble bare litt nyskjerrig.. bruker 2% nå etter 10 timer med innkjørning... Lenke til kommentar
Sinten Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Dette gjer faktisk min Suzuki 9,9 hk 1987 modell og. Er det noko å vere redd for? Har den gått på for lite olje i sommar kanskje? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Prøv å lokaliser hvor lyden kommer fra..... Lenke til kommentar
gangso Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 hei har 9,9 der er sån pipe lyd når den går 15knop og båten går 20knop Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Som dere har sett på overskrivften så lager motoren min en 2006 Tohatsu 25/30 lager en svak pipelyd når den går på full. Er dette normalt? Holder den på å skjære seg? Har kjørte den inn etter boka + litt mere olje enn der stod (ikke mye) og bruker rett oljeblanding ++ nå noen som har svar? 6920096[/snapback] antagelig dynamoen, noen kobbertråder som har løsnet. tohatsu har ikke verdens beste motorer men det gjør ingen ting, kjenner til lingnende episoder der lyden har blitt borte etter noen timers kjøring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå