Scortech Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er innom Console settings på 360 min og ser på display og der står det Pal-60..Når man bruker HD AV kabel kan man kun bruke Pal-60 da? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Da velger man vel hdtv og oppløsning om jeg ikke husker helt feil. Mulig jeg er på jordet når det gjelder besvarelsen her. Kan du prøve å utdype litt hvis jeg ikke besvarte spørsmålet? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Spørsmålet er vel....hvorfor bruke noe annet enn 60? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Jeg er innom Console settings på 360 min og ser på display og der står det Pal-60..Når man bruker HD AV kabel kan man kun bruke Pal-60 da? 6920021[/snapback] Nei, kobler man til HD av kabelen (komponent) så blir det Pal 50 som blir satt opp første gangen faktisk. Hvilket gir problemer for de spillene som krever pal 60. Alle HD-Ready merkede TV'er støtter 1080i og 720p i både 50 og 60hz, så kan vel like gjerne stille den over til PAL 60 når man bruker HD TV så slipper man problemer med titler så må ha 60hz, f.eks Test Drive Unlimitied og Hit Man.. Jeg satte min over til Pal 60 da Hitman demoen ikke ville virke og har latt den sto slik siden. Dr Peedee Endret 23. september 2006 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Nei, kobler man til HD av kabelen (komponent) så blir det Pal 50 som blir satt opp første gangen faktisk. Åh..Når jeg kobler til HD kabel så blir Pal 60 som blir satt opp første gang..vet ikke hvordan man skal stille inn til Pal 50 engang..jeg har hele tiden brukt HD kabel..Jeg skulle gjerne hatt stilt inn til Pal 50 for og teste noe..men det går jo ikke an og stille inn til Pal 50.. Endret 23. september 2006 av Scortech Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Nei, kobler man til HD av kabelen (komponent) så blir det Pal 50 som blir satt opp første gangen faktisk. Åh..Når jeg kobler til HD kabel så blir Pal 60 som blir satt opp første gang..vet ikke hvordan man skal stille inn til Pal 50 engang..jeg har hele tiden brukt HD kabel..Jeg skulle gjerne hatt stilt inn til Pal 50 for og teste noe..men det går jo ikke an og stille inn til Pal 50.. 6922062[/snapback] det du gjør for å få den til 50 hz er å skru switchen på hd kabelen til "tv" og går inn på innstillinger og setter den til 480, da får du valgt 50/60 Endret 23. september 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) det du gjør for å få den til 50 hz er å skru switchen på hd kabelen til "tv" og går inn på innstillinger og setter den til 480, da får du valgt 50/60 Jeg prøvde det nå..Stilte inn til tv valgte Pal 50, stilte inn til hd og da går den automatisk tilbake til pal 60... Offtopic: Jeg prøvde Saints Row på hd kabel stilt inn på tv og jeg må si at spillet ser helt crap ut iforhold til hd,,det eneste positive med hd stilt inn på tv at det var MYE bedre flyt i spillet..Saints row stilt inn på HD så er flyten i spillet veldig dårlig..jeg opplever vanvittig framerate drop,spesielt når det er mye action i bildet:-( Endret 23. september 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg har oppdaget akkurat det samme! Det er utrolig irriterende! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Nei, kobler man til HD av kabelen (komponent) så blir det Pal 50 som blir satt opp første gangen faktisk. Åh..Når jeg kobler til HD kabel så blir Pal 60 som blir satt opp første gang..vet ikke hvordan man skal stille inn til Pal 50 engang..jeg har hele tiden brukt HD kabel..Jeg skulle gjerne hatt stilt inn til Pal 50 for og teste noe..men det går jo ikke an og stille inn til Pal 50.. 6922062[/snapback] hm.. jaja. her i stua var det pal 50 som kom opp første gangen på tv'n og i menyen. har brukt samme kabel og samme tv hele tiden. men men.. rart du ikke får satt den tilbake til pal 50 selv om du setter kontakta til tv slik noen skrev over.. hmm. får vel prøve selv og se hva som skjer.,. EDIT: har prøvd nå, samme her, kommer ikke tilbake til pal 50. Endret 23. september 2006 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå