Yidaki Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Vet ikke om dette er rette kategori, men jeg lurer på om hovedkort eller minne er problem. Jeg har følgende utstyr. K7t Turbo Limited hoevdkort Athlon 1,4 ghz pros/ klokket opp til 1,65 Geforce 4- 4600 512mb minne,Western Digital 120 gb Foruten dette kjører jeg XP op. system Jeg har et etterhvert irriterende problem. Når jeg spiller, f.eks GTA eller Mafia, eller Hitman2, går ting glidende til å begynne med...etter en stund begynner ting å hakke å "henge" seg opp..hardisken lyser da maksimalt, og ser ut som den jobber intenst. Alt henger seg opp noen sekunder, og dette kan også skje når jeg sitter med adobe eller 3d programmer. Hva er galt? bruker nyeste drivere på det jeg kan ha drivere på. Er det rammen min eller hovedkortet som er for gammelt, at enkelte kompon. i maskinen må vente på det tregere, som f.eks ram? Somebody help ME please :smile: _________________ [ Denne Melding var redigert av: Yidaki på 2002-10-31 20:23 ] Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Har du prøvd å klokke ned CPU'en? Kanskje litt lite ram til å kjøre WinXP og krevende spill som Mafia og GTA3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå