-Petter- Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Etter å ha mistet lappen i 3mnd for å ha kjørt fra purken med trimma moped har jeg endelig fått den tilbake <3 3 dager før den egentlige datoen *weeeh* har ikke fått kjørt idag, moppen må jo skrus orginal Men imåra :D Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Shame, du burde vært uten lapp i minst et par år til. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Sant, kjenner fler som har mistet lappen på samme måte og fortsatt kjører idiot. 2-3 år med bruk av kollektivtrafikk hadde gjort susen Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 jajaja :!: Holdt med 3 månder Tror dere faen ikke jeg har lært da? Med en jævlig bot og 3 månder uten lappen lærer du jævla fort.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Noen lærer lett, for andre sitter det litt lenger inne. Håper for din egen del at du har lært nå. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Får vel gratulere deg med at politiet er såpass sløve som de er i dag. Men gjør det igjen, og du får si takk og farvel til førerkortet ditt. Endret 23. september 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Gratulerer.. Hvis det er riktig å si det, når man gratulerer for en overstått straff man har fått når man er idiot. (sorry for å si det, men jeg syns det virker litt sånn å kjøre fra politiet osv.) Var en politijakt som endte i skolegården for ikke lenge siden. Politimotorsykkel bak uskilta, trimma, antagelig stjålet crosser. Tyven kaster seg av crosseren og prøver å løpe ut i skogen, men da trekker motorsyklistpolitimannen (Åh, langt ord) pistolen. Han blir ransakt og (kort) avhørt, før han blir kjørt avgårde i politibil. Spennendes i en kjedlig skoledag. Endret 23. september 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Håper du har lært nå. Bare synd at du måtte lære på den harde måten, du har nå en anmerkning på rullebladet og den vil være der for evig og alltid. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Grattis og kjør forsiktig! Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Be sure to keep it this time Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Be sure to keep it this time 6930243[/snapback] Skal jeg love deg Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Gratulerer.. Hvis det er riktig å si det, når man gratulerer for en overstått straff man har fått når man er idiot. (sorry for å si det, men jeg syns det virker litt sånn å kjøre fra politiet osv.) Var en politijakt som endte i skolegården for ikke lenge siden. Politimotorsykkel bak uskilta, trimma, antagelig stjålet crosser. Tyven kaster seg av crosseren og prøver å løpe ut i skogen, men da trekker motorsyklistpolitimannen (Åh, langt ord) pistolen. Han blir ransakt og (kort) avhørt, før han blir kjørt avgårde i politibil. Spennendes i en kjedlig skoledag. 6924580[/snapback] Hva? Dette skjedde vel ikke i Norge? Hva kan i så fall grunnen til at politimannen gikk bevæpnet ha vært? Og til trådstarter: Gratulerer med en velfortjent straff.. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 ^jaja...gratulerer da husk og ikke kjør for fort nå da Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Tok det bort! Mohaha.. 6924580[/snapback] Hva? Dette skjedde vel ikke i Norge? Hva kan i så fall grunnen til at politimannen gikk bevæpnet ha vært? Og til trådstarter: Gratulerer med en velfortjent straff.. 6930512[/snapback] Joda.. skjedde i Norge. Han hadde både pistol og tåregass (tror det var tåregass). I tillegg var han utstyrt med maaasse klær. Sikkert skuddsikkert osv. Han som hadde (stjålet?) crosseren så ikke helt god ut. Kanskje derfor de hadde pistol, fordi de ikke visste den psykiske helsa til tyven, og at tyven kanskje hadde våpen. Kan aldri være for sikker. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Etter å ha mistet lappen i 3mnd for å ha kjørt fra purken med trimma moped har jeg endelig fått den tilbake <3 3 dager før den egentlige datoen *weeeh* har ikke fått kjørt idag, moppen må jo skrus orginal Men imåra :D 6919588[/snapback] I hvilket fylke bor du i? Jeg vil helst ikke holde meg på veien mens jeg vet det er en som deg på veien en plass.. Klar til å kjøre meg over ende Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Etter å ha mistet lappen i 3mnd for å ha kjørt fra purken med trimma moped har jeg endelig fått den tilbake <3 3 dager før den egentlige datoen *weeeh* har ikke fått kjørt idag, moppen må jo skrus orginal Men imåra :D 6919588[/snapback] I hvilket fylke bor du i? Jeg vil helst ikke holde meg på veien mens jeg vet det er en som deg på veien en plass.. Klar til å kjøre meg over ende 6932295[/snapback] Jeg bor i Rogaland, i Haugesund området.. Nå må du passe deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå