Gå til innhold

Fikk lappen tilbake idag =D

-Petter-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer.. Hvis det er riktig å si det, når man gratulerer for en overstått straff man har fått når man er idiot. (sorry for å si det, men jeg syns det virker litt sånn å kjøre fra politiet osv.)

Var en politijakt som endte i skolegården for ikke lenge siden. Politimotorsykkel bak uskilta, trimma, antagelig stjålet crosser. Tyven kaster seg av crosseren og prøver å løpe ut i skogen, men da trekker motorsyklistpolitimannen (Åh, langt ord) pistolen. Han blir ransakt og (kort) avhørt, før han blir kjørt avgårde i politibil.

Spennendes i en kjedlig skoledag.

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar
Gratulerer.. Hvis det er riktig å si det, når man gratulerer for en overstått straff man har fått når man er idiot. (sorry for å si det, men jeg syns det virker litt sånn å kjøre fra politiet osv.)

Var en politijakt som endte i skolegården for ikke lenge siden. Politimotorsykkel bak uskilta, trimma, antagelig stjålet crosser. Tyven kaster seg av crosseren og prøver å løpe ut i skogen, men da trekker motorsyklistpolitimannen (Åh, langt ord) pistolen. Han blir ransakt og (kort) avhørt, før han blir kjørt avgårde i politibil.

Spennendes i en kjedlig skoledag.

6924580[/snapback]

Hva? Dette skjedde vel ikke i Norge? Hva kan i så fall grunnen til at politimannen gikk bevæpnet ha vært? :p

Og til trådstarter: Gratulerer med en velfortjent straff.. ;)

Lenke til kommentar

Tok det bort! Mohaha..

6924580[/snapback]

Hva? Dette skjedde vel ikke i Norge? Hva kan i så fall grunnen til at politimannen gikk bevæpnet ha vært? :p

Og til trådstarter: Gratulerer med en velfortjent straff.. ;)

6930512[/snapback]

Joda.. skjedde i Norge. :p

Han hadde både pistol og tåregass (tror det var tåregass). I tillegg var han utstyrt med maaasse klær. Sikkert skuddsikkert osv.

Han som hadde (stjålet?) crosseren så ikke helt god ut. Kanskje derfor de hadde pistol, fordi de ikke visste den psykiske helsa til tyven, og at tyven kanskje hadde våpen. Kan aldri være for sikker.

Lenke til kommentar
Etter å ha mistet lappen i 3mnd for å ha kjørt fra purken med trimma moped har jeg endelig fått den tilbake <3 3 dager før den egentlige datoen :D *weeeh* har ikke fått kjørt idag, moppen må jo skrus orginal  :hrm: Men imåra :D :D  :dribble:

6919588[/snapback]

I hvilket fylke bor du i? Jeg vil helst ikke holde meg på veien mens jeg vet det er en som deg på veien en plass.. Klar til å kjøre meg over ende :ermm:

:p

Lenke til kommentar
Etter å ha mistet lappen i 3mnd for å ha kjørt fra purken med trimma moped har jeg endelig fått den tilbake <3 3 dager før den egentlige datoen :D *weeeh* har ikke fått kjørt idag, moppen må jo skrus orginal  :hrm: Men imåra :D :D  :dribble:

6919588[/snapback]

I hvilket fylke bor du i? Jeg vil helst ikke holde meg på veien mens jeg vet det er en som deg på veien en plass.. Klar til å kjøre meg over ende :ermm:

:p

6932295[/snapback]

Jeg bor i Rogaland, i Haugesund området.. Nå må du passe deg :D:whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...