fredblic Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 jeg har nettop skiftet kabinett. alt funker. untat lyden. hva kan problemet være? har et sånn her hovedkort : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313874 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Du hadde tilfeldigvis ikke front-lyduttak på det gamle kabinettet, som du ikke har koplet til HK-et nå? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Du hadde tilfeldigvis ikke front-lyduttak på det gamle kabinettet, som du ikke har koplet til HK-et nå? 6918931[/snapback] hmm... skal se... Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Du hadde tilfeldigvis ikke front-lyduttak på det gamle kabinettet, som du ikke har koplet til HK-et nå? 6918931[/snapback] Har du sjekket i enhetsbehanlinga at du ikke har noen konflikter eller mangler driver. Har du internt eller eksternt lydkort? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Du hadde tilfeldigvis ikke front-lyduttak på det gamle kabinettet, som du ikke har koplet til HK-et nå? 6918931[/snapback] Har du sjekket i enhetsbehanlinga at du ikke har noen konflikter eller mangler driver. Har du internt eller eksternt lydkort? 6919085[/snapback] det er i hovedkortet.. internt altså tror jeg... Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 LOL jeg hadde glemt å koble inn ac 97 kabeln.. så nå funker det. Takker for alle svar... Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Er det lyd fra kabinettet du ikke har eller fra dine høytalere? Er det fra kabinettet så sjekk om du har koblet på riktig pins på hovedkortet. Er det høytaleren kan du sjekke i kontrollpanel-lyd om du har på mute eller veldig lavt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå