Dotten Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Sambuca er artig drikk. Gjør følgende; Ta et normalt shotglass (ikke for stort) Tenn på, la det brenne litt Smell hånflaten nedpå glasset, slik at sugeeffekten gjør at "sugeeffekt" oppnås. Rist så glasset (pass på å ikke beveg fingre/håndflaten slik at sugeeffekten forsvinner og klisseriet flyr vegg imellom). Er man erfaren så kan man ta en liten dans med et glass i hver hånd. Slå shotsglasset i bordet samtidig som man får det til å løsne og hell så nedpå Hvilken effekt det gir, annet enn at drinken blir varmere, aner jeg ikke. Ifølge bartenderne i Hersonissoss så går drinken fortere til hodet, men det er nok bare oppspinn. Men det er nå fullt mulig at det at drinken blir varmere gjør at man får en følelse av dette. Men det blir fort grisete, siden Sambuca er klisseri. Så sørg for å vite hva du gjør. Driver man på slik er det garantert at jentene strømmer til fordi de vil prøve. Ikke særlig lur ide siden det stort sett ender med at de mister glasset ut over alt og en god shot går tapt. Men får man det til så ser det nå bra ut. Sett bartendere som tar tre shotsglass i hver håndflate og rister løs. Trenger store hender til slikt. Vær alltid forsiktig når det gjelder ild. Og nå fikk jeg lyst på Sambuca Lenke til kommentar
Champ Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 http://www.break.com/index/hotshot.html http://www.break.com/index/shotonfire.html http://www.break.com/index/flameshot3.html Er vel beviser nok på at dette her KAN gå virkelig galt, heldigvis gjorde det ikke det i disse tilfellene Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 oioioi, så morro det var i går da Er heldigvis ikke fyllesjuk. Men var all den jageren jeg shotta som jeg spydde av, tenker jeg Litt av alt på meg, øl, rusbrus, obstler, sambuca, jager og sikkert mer Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Litt av alt på meg, øl, rusbrus, obstler, sambuca, jager og sikkert mer 6921463[/snapback] Smart. Ikke rart du spydde Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 haha, nei.. er vel ikke det Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Fyll et relativt stort shotteglass med Sambuca og klipp et sugerør i to. Plasser det halve sugerøret i shotteglasset, tenn på og sug som du aldri har sugd før. Garantert effekt. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har ville minner fra shotting av Sambucca. Bl.a ble et bord satt i flammer på en innflyttingsfest! :!: Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 hehe, de flammen er ikke helt sunne. vi prøvde å tenne på en jegermeister ettehvert men det funka heller dårlig... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 hehe, de flammen er ikke helt sunne. vi prøvde å tenne på en jegermeister ettehvert men det funka heller dårlig... 6922728[/snapback] De flammene kan bli litt voldsomme Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 hehe, de flammen er ikke helt sunne. vi prøvde å tenne på en jegermeister ettehvert men det funka heller dårlig... 6922728[/snapback] Haha, når gjorde dere det? kan ikke huske det jeg Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ehm, en fest med halve forumet som skrev masse innlegg på samme kvelden som festen var? Sorry at jeg er skeptisk, men det hørtes ut som litt av en fjortissnerdefest. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) hmm.. var bare 2 av de som var på festen som skrev i går. bruttern og kameraten hans. Var fordi han lurte på noe om sambuca, tror jeg Endret 23. september 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå