Tøffe-Tetra Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hei Jeg sitter nå på en fest og drekker en del sambocka. kameraten min som jobber på en bar sier at man burde fyre på den. Og den smaker mye bedre når den er fyrt på. jeg har også sett at det faktisk renner noe på insiden av glasset når det har brent lenge nok. Er det noen som veit hva soom skjer med sambockan når man fyrer på den? btw, søstern har spydd Lenke til kommentar
Josten Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Tja, den blir hvertfall litt varmere, og litt svakere. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Eneste jeg vet er at hvis du skal tenne på en shot med sambuca og holde over den til glasset har sugd seg fast i hånden så bør du ikke være for full. Fikk stooore brannskader av dette en gang. Mitt tips; drikk den sånn den er. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Eneste jeg vet er at hvis du skal tenne på en shot med sambuca og holde over den til glasset har sugd seg fast i hånden så bør du ikke være for full. Fikk stooore brannskader av dette en gang. Mitt tips; drikk den sånn den er. 6918945[/snapback] LOL, vi klarer oss nok. jeg driker for det meste jeger jeg da. smaker mye bedre. og jeg fyrer ikke på den Lenke til kommentar
valentino Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 NKen min i forsvaret fortalte og viste meg hvordan Sambucca skal drikkes. 1. Ta shoten i munnen 2. Len hodet bakover og åpne munnen 3. Tenn på sambuccaen 4. Svelg når du ser flammene. Det så veldig stilig ut da han gjorde det, men jeg har ikke hatt baller nok til å prøve det selv. Har heller ikke hatt lyst på Sambucca etter den ene gangen jeg drakk meg full på det. Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Eneste jeg vet er at hvis du skal tenne på en shot med sambuca og holde over den til glasset har sugd seg fast i hånden så bør du ikke være for full. Fikk stooore brannskader av dette en gang. Mitt tips; drikk den sånn den er. 6918945[/snapback] Er på samme fest.. husk å slokke først bare så går det fint DEn er noe vilt mye bedre med flammer enn uten En helt annen shot. hehe nam nam! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Når jeg har begynt på spriten er jeg alltid for full til å smake forskjell på noe som helst, så om den har brent litt eller ikke har lite å si. Er mer et øl-menneske. Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 NKen min i forsvaret fortalte og viste meg hvordan Sambucca skal drikkes. 1. Ta shoten i munnen 2. Len hodet bakover og åpne munnen 3. Tenn på sambuccaen 4. Svelg når du ser flammene. Det så veldig stilig ut da han gjorde det, men jeg har ikke hatt baller nok til å prøve det selv. Har heller ikke hatt lyst på Sambucca etter den ene gangen jeg drakk meg full på det. 6919022[/snapback] Ikke bare IKKE !! omg silly dude... Sier seg selv at det er en dårlig ide... OMG! Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Har sett en kortfilm av en som skal drikke en drink som brenner. Ikke bra. Han heller væsken brennende ut fra glasset og får det over hele trynet. Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Okasy.. Gjort en liten litt viktig observasjon nå... IKKE prøv å slukke en overfylt shopt med hånden. det spruter. Å hånden din står i flammer.. AU! Blås ut FORT! eller få vondt... Have fun EDIT: SKÅL!! Endret 22. september 2006 av XooooF Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 IKKE prøv å slukke en overfylt shopt med hånden. det spruter. Å hånden din står i flammer.. AU! Akkurat det jeg gjorde... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hahahahahaha! Er Solveig full og jævlig? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Hahahahahaha! Er Solveig full og jævlig? 6919209[/snapback] Det er hu, det tok en halv time å få hu full . hvem er du egentlig? kjenner du solveig? Brodern her nå, vi har en kjempe kul fest... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 eeh, sorry for å være OT nå, men man sitter ikke ved PC'en når man har kjempekul fest. Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 IKKE prøv å slukke en overfylt shopt med hånden. det spruter. Å hånden din står i flammer.. AU! Akkurat det jeg gjorde... 6919182[/snapback] DFEt er en dårlig ide fant jeg ut.. så på hånda mi den sto i full fyr.. ehehehe... men vett nok til å blåse det ut jeg da Solveig er full ja.. hehe satt på dass for 5 min siden SPY SPY SPY! Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 eeh, sorry for å være OT nå, men man sitter ikke ved PC'en når man har kjempekul fest. 6919246[/snapback] Hehee man kan gjøre begge deler trust me Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 mer off: det heter Sambuca Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 eeh, sorry for å være OT nå, men man sitter ikke ved PC'en når man har kjempekul fest. 6919246[/snapback] Hehee man kan gjøre begge deler trust me 6919254[/snapback] Du har en x i nicket ditt. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 og hva har den x'en med alt å gjøre? det spiller vel ingen rolle. men er det ingen som kan svare på hva som skjer med en sambokka når man fyrer på den. jeg trur det skjer en rar kjemisk reaksjon. det står t.om. på flaska at man skal fyre på den og slokke den før man drikker den. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 og hva har den x'en med alt å gjøre? det spiller vel ingen rolle. men er det ingen som kan svare på hva som skjer med en sambokka når man fyrer på den. jeg trur det skjer en rar kjemisk reaksjon. det står t.om. på flaska at man skal fyre på den og slokke den før man drikker den. 6919336[/snapback] Så vidt jeg veit begynner den å gasse. Jeg har driti meg ut, drakk ei hel flakse omtrent, og blei borte. Det er digg, og smaker dritdigg når man tenner på. Man skal bare tenne og blåse ut med en gang. Da gasser den og er ikke for varm til å drikkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå