Beer£and Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Hei! En kamerat av meg kom for å linke... vi koblet opp PCen og da vi var klare til å starte opp PCen regerte den ikke.. vi prøvde med en annen strøm forskyning. da startet PCen tvert. men, har ikke ATX på PSUen so vi testet den på. så vi Jumpstartet strømforskyningen og tok den andre strøm forskyningen som ga hovedkortet strøm. og alt gikk som det skulle. men, hvorfor vill ikke den vanelige strømforskyningen starte ? Det er en Theraltake 680W silent Purepower. Og den såkalte Andre strømforskyningen er en Dalton 280W ;D (uten ATX, 5år gammel!) noen som hvet noe ? [dialekt] Sjønne itj ein Skjit ! [/dialekt] Endret 22. september 2006 av Beer£and Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det heter PSU ikke PCU Tenkte bare jeg skull merke det Lenke til kommentar
Beer£and Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Det heter PSU ikke PCU Tenkte bare jeg skull merke det 6918922[/snapback] hehe... En liten skrive feil ;D Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 2 faktisk... "skrive feil" skrives i ett ord, altså skrivefeil.... Lenke til kommentar
Beer£and Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 2 faktisk... "skrive feil" skrives i ett ord, altså skrivefeil.... 6918986[/snapback] STFU... ikke nnin feil at jeg har dysteleksi ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå