chokke Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Heeei... prøver igjen... Internetten min faller jevnlig ut. Har nextgentel ruter og en trådløs ruter utapå det igjen, selv er jeg kabla til den trådløse rutern. Det som skjer er at plutselig så hopper alt av internett ut for alle maskiner i huset. Deretter må begge startes på nytt. Etter de er startet på nytt er det ikke uvanlig at noen porter er utestengt. Spesielt World of warcraft porten, noe som er mildt sagt utrolig irriterende. Selv mistenker jeg at bit torrent systemet er med på å ødelegge alt, mens resten av huset mener det er min pc (som jeg formaterte for noen dage rsiden). Så noen som har noe hjelp å komme med? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hvis det er flere som bruker bittorrent og du bruker WoW, så er grunnen til problemene funnet! En router har som regel nok trøbbel med en av disse om gangen. De som kjører bittorrent må redusere antall connects (globalt) til en lav verdi. Be de starte på 20 globalt, så får de heller justere opp etterhvert om det går bra. Skal du beholde god ping bør de også begrense opplinja til 40-50% (totalt). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 pingen er ikke noe problem. Men hvordan stiller man connections i azureos eller hva det programmet heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå