Lakus Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Emnet sier vel sitt, jeg mistenker at Battle for Middle Earth 2ikke starter fordi det ikke støtter dual core CPU'er og lurer derfor på hvoirdan jeg disabler den ene på en AMD 4600+?? Lenke til kommentar
bjoe-eri Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Emnet sier vel sitt, jeg mistenker at Battle for Middle Earth 2ikke starter fordi det ikke støtter dual core CPU'er og lurer derfor på hvoirdan jeg disabler den ene på en AMD 4600+?? Gå til oppgavebehandling. (cntr. alt. del)Gå på prosesser,finn det programmet du kjører, og høyre klikk.Angi affinitet.fjern merket fra en av kjernene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Emnet sier vel sitt, jeg mistenker at Battle for Middle Earth 2ikke starter fordi det ikke støtter dual core CPU'er og lurer derfor på hvoirdan jeg disabler den ene på en AMD 4600+?? Gå til oppgavebehandling. (cntr. alt. del)Gå på prosesser,finn det programmet du kjører, og høyre klikk.Angi affinitet.fjern merket fra en av kjernene. 6919226[/snapback] ok takker (14tegn...) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Det hjalp ikke akkuratt.. siden spillet går til "svarer ikke" med en gang jeg starter det.., og hvis jeg gjør det du sa da så henger hele maskina seg og jeg måp ta svanske m,etoden... Lenke til kommentar
bjoe-eri Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det hjalp ikke akkuratt.. siden spillet går til "svarer ikke" med en gang jeg starter det.., og hvis jeg gjør det du sa da så henger hele maskina seg og jeg måp ta svanske m,etoden... 6919304[/snapback] Da er det ikke prosessoren. Hvilket skjermkort har du? Jeg hadde et lignende problem med "chronicles of riddick". Jeg har et nvidia kort, og trengte en patch til spillet for å få det til å kjøre. Prøv hjemmesiden deres og se om det kan finnes noen patch. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Har ett X1900XT 512MB, skal skjekke siden dems ja... får se hva som skjer... Lastet ned nye Catalyst driverne så funket det?! jaja, nå virker det hvertfall da Endret 22. september 2006 av Lakus Lenke til kommentar
wiak Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 du kan bruke /onecpu switchen i boot.ini da bruker bare systemet kjerne 0 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Vil ikke virke.... Har nyeste Catalyst driverne fra Ati og nyeste Patchen men spillet starter rett inn i "svarer ikke" Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Prøvd å reinstallere spillet? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Prøvd å reinstallere spillet? 7331241[/snapback] Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hm.. er spillet lovlig kjøpt mon tro ? Spill gir ikke fra seg feilmelding pga. at den ikke støtter DC. Med XPLauncher kan du velge hvilket program som skal ta i bruk hvilken kjerne, selv om du avslutter programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå