Gå til innhold

Creative Zen V eller Zen V Plus?

sanyar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer. V-verisjonen er helt lik Plus sett bortifra radio- og videofunksjon. En annen ting er at Plus kan fåes i 4GB, V kan bare fåes i 1 og 2GB. Har selv Zen V 2GB og er storfornøyd.

Satt også å tenkte på om jeg skulle kjøpe Plus verisjonen før jeg kjøpet, men konkluderte med at jeg ikke hadde bruk for video eller radiofunksjon, og kunne heller derfor spare noen hundre kroner. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Det stemmer. V-verisjonen er helt lik Plus sett bortifra radio- og videofunksjon. En annen ting er at Plus kan fåes i 4GB, V kan bare fåes i 1 og 2GB. Har selv Zen V 2GB og er storfornøyd.

Satt også å tenkte på om jeg skulle kjøpe Plus verisjonen før jeg kjøpet, men konkluderte med at jeg ikke hadde bruk for video eller radiofunksjon, og kunne heller derfor spare noen hundre kroner. :)

6929837[/snapback]

Jeg tenkte akkurat det samme da jeg bestillte min.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Den spiller kun av et format kalt Motion JPEG, som ikke akkurat egner seg for lange spillefilmer, spesielt med tanke på at det kun går i 15fps. Blir litt som video på mobilen, mest for moro.

Det er svært tvilsomt at det finnes et TV-uttak, om du vil ha en videospiller, kjøp en Zen Vision/Vision:M/Vision W.

Fargevalget er forøvrig litt annerledes på V Plus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...