Gå til innhold

Lære seg å bruke Flash MX...

eUnaas

Anbefalte innlegg

Jeg veit ikke om noen her har vært borti programmet. men det jeg har funnet ut er at det ikke er serlig lett å lære seg. (jeg sliter ille med det:) )

Det jeg tenkte på er at jeg har hørt at det er firma (web- side) som selger opplærings videoer. Noen som veit web-siden demmes? eller har noen andre tips på hvordan jeg kan lære med å bruke programmet? ((guider på norsk f.esk?)))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-31 14:50, skrev Cappo:

Flash MX for Dummies.. :razz:

jeg har egentlig ikke paner om å kjøpe den boken. finnes det ikke noen alternativer her på internett? norske guider??

[ Denne Melding var redigert av: eunaas på 2002-10-31 15:48 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-31 14:52, skrev eunaas:

HAR IKKE PLANER OM Å KJØPE NONE BOK. ELLER FINNES DEN HER PÅ INTERNETT? å **** caps-look... æsj gidder ikke å skrive dette på nytt.

Joda. Du kan sikkert få lastet den ned i warez .pdf format på Kazaa, iMesh eller DC/DC++. :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-31 15:09, skrev eunaas:

hva mener du? at jeg bruker slike ulovlige programmer?

Hoho.. Håper da du har kjøpt din Flash MX. Var bare et tips. Det er en rippa bok. En skikkelig warez bok.. :lol:

De lager jo warez av alt mulig. Det finnes warez versjon av Linux også. Og vitsen med det er? :roll:

Lenke til kommentar

Quote:

HAR IKKE PLANER OM Å KJØPE NONE BOK. ELLER FINNES DEN HER PÅ INTERNETT? å **** caps-look... æsj gidder ikke å skrive dette på nytt.

giddalaus???????????????????+

den beste måten å lære på er å KJØPE BØKER!!!!

har Flash 5 bibelen, og kjøpte ei actionscript-bok til mx no :smile:

teach yourself-serien er ganske grei start for nybegynnere++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...