Wartech Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Jeg synes at vi trenger en egen irc-kanal for overklokking. Derfor har jeg startet #overklokking @ EFNet. Jeg håper ikke at dette blir sett på som spam. Kanskje det kan bli en stor kanal etterhvert, der folk kan dele tips, erfaringer, og ikke minst resultater. Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Lag heller en kanal på Undernet! Undernet er fler folk på (tror eg da). Lager du en på Undernet så er eg med! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 gjerne undernet for min del. jeg er aldri på efnet. Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 EFnet er vel mer populært enn undernet? jeg er i allefall på efnet Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Undernet består av mange servere som ser ut som om de er kobbla sammen. I virkeligheten så tar de bare å synker serverene et sted mellom hvert 20 minutt og annen hver dag. :smile: Heia EFNet! ^_^ Lenke til kommentar
curious Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2001-12-15 16:01, nesquik skrev:Undernet består av mange servere som ser ut som om de er kobbla sammen. I virkeligheten så tar de bare å synker serverene et sted mellom hvert 20 minutt og annen hver dag. :smile: hehe fin teori du har om undernet... men forklar meg en ting... hvordan kan det ha seg at en kan være tilkoblet hvilken som helst undernet server og likevell chatte real time med andre på andre undernet servere enn deg selv dersom de ikke egentlig er koblet sammen? du er klar over at alle pc'er og servere som er koblet til internett i realiteten er koblet sammen? Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Du er klar over at undernet daglig lagger opptill flere minutter? Herrejemenin... Sarkasme var det... Har en bot som sitter på en server i USA jeg får gratis shell hos. Siden den er i USA er den satt opp stort sett på amerikanske servere... Spør en hvilken som helst bruker av den botten om denn noensinne svarer øyeblikkelig... Poenget mit er at Undernet USA og Undernet EU linken OFTE er lagget. Dette er selvsagt ikke rart hvis man vet litt om hvordan IRC linking fungerer, but still, det er ekkelt... Men nå vet ikke jeg om dette er saken på efnet, er faktisk stort sett på undernet og bohemians.org (heia heia) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå