Xecuter Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg kunne gjerne tenkt meg noe liknende det de har i www.ubuntuforums.org. Der kan man ved å ta musa over et innlegg, se en del av det som er skrevet. Det hadde vært greit. Nå så ser man bare når emnet var startet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Vel, de kunne jo vært kjekt. Men jeg føler meg ganske sikker på at forumstyret ikke vil se noen som helst nytteverdi eller god grunn nok til å implentere noe slikt. Det er en rekke av langt bedre forslag som ikke er blitt noe av (noe som er synd), så da tviler jeg veldig på at det blir gjort noe med dette Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har ikke peiling paa dette med servere, men ville ikke dette krevet en del ressurser (Newbie-spoersmaal) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har ikke peiling paa dette med servere, men ville ikke dette krevet en del ressurser (Newbie-spoersmaal) 6991713[/snapback] Det vil ikke det nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg