snuzukii Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 på bildene ser dere at det mangler en del til hovedkortet slik at en kan få kjørt begge prossesorene,den ene har delen ligger 2 bilder der,vis noen har en slik del,hadde det vært mulig å få kjøpt det?det er P2 a socket,det ene bildet har den delen mens den andre har den ikke,håper noen kan kan hjelpe meg,eller vis noen har den delen hadde det vært supert, er en compaq proliant 800. :w00t: Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Beklager å måtte påpeke det, men hadde litt problemer med å tyde posten din. Men etter litt om og men forsto jeg det slik at du er på utkikk etter et ekspansjonskort for en Compaq proliant 800 (daugtherboard?) for å utnytte en sekundær prosessor? Ettersom du har bilde av kortet, står det sikkert et spare part nummer på det. Hvis du kan oppgi sparepart nummeret, blir saken mye enklere. Jeg tipper du kan finne det du leter etter på EET.no (bruk IE) eller på HP Partsurfer. Du sier heller ikke noe om hvilken generasjon serveren er, eller hvor stor prosessoren som står i er. Gi meg/oss litt mer info så skal jeg/vi nok klare å hjelpe deg. Happy hunting. Velkommen til forumet btw... -J- Endret 23. september 2006 av JKJK Lenke til kommentar
snuzukii Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Beklager å måtte påpeke det, men hadde litt problemer med å tyde posten din. Men etter litt om og men forsto jeg det slik at du er på utkikk etter et ekspansjonskort for en Compaq proliant 800 (daugtherboard?) for å utnytte en sekundær prosessor? Ettersom du har bilde av kortet, står det sikkert et spare part nummer på det. Hvis du kan oppgi sparepart nummeret, blir saken mye enklere. Jeg tipper du kan finne det du leter etter på EET.no (bruk IE) eller på HP Partsurfer. Du sier heller ikke noe om hvilken generasjon serveren er, eller hvor stor prosessoren som tår i er. Gi meg/oss litt mer info så skal jeg/vi nok klare å hjelpe deg. Happy hunting. Velkommen til forumet btw... -J- 6918586[/snapback] skal ordne det vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå