Mompen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Link til Dagbladet «DET SOM GÅR INN I CHIPSEN, GÅR INN I DEG»: Den britiske hjerteforeningen går hardt til verks for å skremme barn og unge fra å spise chips og annen usunn mat Hva syntes du om dette? Selv tror jeg ikke kampanjen skremmer de mest hardcore potetgullspiserne fra å slutte å spise potetgull. Selv vil jeg fortsatt spise det Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Jeg vil også fortsette å spise chips, men jeg tror neppe jeg noensinne vil drikke frityrolje. Det vil kanskje skremme alle de syltynne fjortisbærtene som er overbevist om at de er sterkt overvektige og er på konstant slankekur. Endret 22. september 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hehe, tviler på at de kommer til å kverke chipsen... Tror ikke de greier å senke det så mye heller, men den oljen så ikke noe god ut Lenke til kommentar
Mit Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Den der biter ikke på meg, ho kan fortsette med den drikkinga si ho, jeg fortsetter spising av chips. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 «Liker du å spise grisehud eller bivoks? Oppdag junkfoodens mørkeside ...,» står det, og det henspiller på at gelatinen i mykt godteri gjerne er laget av grisehud, og at det skinnende belegget på mange drops er laget av bivoks. Videre manes det fram skrekkvisjoner om alle kjemikaliene som brukes i godteriene, samt det store kaloriinnholdet. Det høres jo litt kvalmt ut, men godteri smaker da fortsatt godt, har egentlig aldri tenkt over hva det lages av.. Lenke til kommentar
robot Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Slike skrekk kampanje biter ikke på meg heller. jeg liker chips og kommer altid til å spise det. Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Mmmm chips! Neh, tror nok at jeg fortsatt kommer til å spise det Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Alt er jo usunt for tiden, snart skal man vel ikke røyke heller! Lenke til kommentar
pengegaute Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Om du ønsker chips med mindre olje/fett så kjøp tykke chipstyper. Tykke chips betyr mindre antall chips i pakken og mindre antall chips betyr mindre total overflate å helle frityroljen utover. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Om du ønsker chips med mindre olje/fett så kjøp tykke chipstyper. Tykke chips betyr mindre antall chips i pakken og mindre antall chips betyr mindre total overflate å helle frityroljen utover. 6921282[/snapback] Sørlandschips Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Vil fortsatt spise så mye potetgull jeg vill, det er nammenamm Skjelden jeg kjøper det da, har nesten sluttet med godteri siden jeg begynte å snuse, og har derfor gått ned i vekt en del, men potetgull er alltid nammenamm =) Tror jeg er en av få som har likt alle potetgulltypene jeg har smakt Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Om du ønsker chips med mindre olje/fett så kjøp tykke chipstyper. Tykke chips betyr mindre antall chips i pakken og mindre antall chips betyr mindre total overflate å helle frityroljen utover. 6921282[/snapback] Et eksempel? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Om du ønsker chips med mindre olje/fett så kjøp tykke chipstyper. Tykke chips betyr mindre antall chips i pakken og mindre antall chips betyr mindre total overflate å helle frityroljen utover. 6921282[/snapback] Sørlandschips 6921408[/snapback] Sørlandschips med spansk pepper og persille er verdas beste chips! Chips er mitt favorittsnacks, godteri og sjokolade et eg heller lite av. Skrekk-kampanjer fungerer dårleg mot meg og eg kjem til å halde fram med det. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Sørlandschips har masse olje! Men ja; de er helt klart best. Riflete chips har også mer fett fra olje på seg enn "glatte" (sier seg selv). Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Skader ikke å spise chips en gang i blant. Er jo som alle andre ting, alt med måte Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det bildet der var.. opphissende :o Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hmmm... Den oljen der har sikkert funka bra i pcen min :!: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Mmm.. deilig reklame, pga den var jeg nylig på butikken og kjøpte meg kim's potetchips med salt og pepper, riflette for å få i meg mest mulig olje =) Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg vil også fortsette å spise chips, men jeg tror neppe jeg noensinne vil drikke frityrolje. Det vil kanskje skremme alle de syltynne fjortisbærtene som er overbevist om at de er sterkt overvektige og er på konstant slankekur. 6918452[/snapback] Så enig. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Spiser det jeg vil.. Potetgull er godt, Sørlands Chips hav-salt ftw! Er generelt lite aktiv, spiser det jeg vil :!: er i god form. Synes synd på de stakkars "fjortisbærtene" som slanker seg... Den oljen der så deilig ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå