Gå til innhold

Bør jeg kjøpe X1900XT eller 7900GT?

_sindre_

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter ett nytt skjermkort, og lurer på om dere har noen anbefalinger. Prisen skal være mellom 2 og 3 tusen kroner. Det er ett pluss hvis skjermkortet har 512Mb minne, og jeg vil ha ett kort der jeg får mye ytelse for pengene.

Jeg har sett på Nvida 7900GT, og Radeon X1900XT og synes disse ser ganske interesante ut. Jeg har nå en strømforsyning på 350 Watt i pcen, og det er en fordel om jeg slipper å bytte denne. Hva anbefaler dere? :roll:

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PSU maa du nok bytte skal du ha de kortene.. noe mere maskin info?

6918094[/snapback]

Ellers i pcen har jeg Pentium 4 3.2 Ghz og 1 GB minne, men ser ikke bort i fra at det om en liten stund blir en større oppgradering til ett system basert på Core 2. Jeg vil kjøpe ett skjermkort som også da kan henge med i svingene.

Lenke til kommentar

Det der var en grei side ja! :thumbup:

En ting som var litt dumt, var at det ikke stod noen ting om det var 512MB-utgaven eller 256. Hadde vært kjekt å sett disse to konkurrere mot hverandre i f.eks oblivion. :hmm:

Nå har jeg sett meg litt om på nettbutikkene, og ingen har 512-utgaven på lager. Da blir det nokk ikke dette kortet hvis jeg ikke får kjøpt det brukt. Må nemlig ha nytt skjermkort til høstferien da jeg muligens skal på storlan... :ohmy:

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...