IcedInsanity Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) har fjernet bakre vindusvisker..vindusspyler og antenne foran...hva skal eg tette hullene med?...noen forslag...?skal også fjerne emblemene på golfen min...hva gjør eg da...skal fjerne Golf GL... Endret 22. september 2006 av Diesel1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Man får kjøpt noen blanke dingser man stapper over hulla og skrur fast undenifra. Men er det ikke påbudt med vindusspylere foran? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 joda...er bare den på bakruta eg har tatt av Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Da skjønner jeg. Jeg tror emblemet er limt fast men der kan det hende jeg tar skammelig feil. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 tror det er limt fast eg å..kan se sånn ut... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Er det limt kan du prøve å varme forsiktig opp, så bruke en fiskesen til å få det av. Så fjerner du limet med f.eks sitrusrens ellerno, og polerer området opp igjen. Angående propper, får du kjøpt gummiknotter på bensinstasjoner/bilrekvisitaforhandlere/osv du kan bruke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Hvordan skal eg varme det da....varme emblemet da eller ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hårføner eller varmepistol, f.eks. Bare vær forsiktig med lakken. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Bakemblemet på en kompis sin Golf 3 GL var i hvert fall limt fast. Du får nok litt mer kontroll på oppvarmingen om du bruker hårføner, en varmepistol er ganske kraftige greier. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 jah..tror eg tar hårføneren.. vil ikke risikere å ødlegge lakken akkuratt Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Er det ikke påbudt med visker og spyler bak også da? Ihvertfall visker? Kravet til bakrute er vel at man skal se utrykkningskjøretøy, hvis ruta er svart i møkk ser man jo ingen ting. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Det vet eg faktiskt ikke.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Tror ikke det er noen krav til vindusvisker på bakrute. Det er masse biler som leveres uten, men det er vel slik at de biler som har vindusvisker, så skal den være fungerende. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 ingen som ser at den har vert der når alt blir ferdi gjort..men de vet vel kanskje at den mod kom med visker kanskje...hehe..vi får se om blåmannen sier noe viss eg blir stoppet.... :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Tviler på at det blir noe problem. Ring din lokale trafikkstasjon og spør. Så lenge utstyret fjernes tror jeg ikke de klager på noe som helst. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Sveising, sparkling, sliping og lakking, så er hullene borte Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 ak det eg tenkte.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 De fleste husker vel motoren som sto i bilen til Vin Diesel i Fast and Furious,den som han vraker på slutten av filmen...hadde det I TEORIEN vert muli å stappe den motoren i en Golf 2? :!: Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 De fleste husker vel motoren som sto i bilen til Vin Diesel i Fast and Furious,den som han vraker på slutten av filmen...hadde det I TEORIEN vert muli å stappe den motoren i en Golf 2? :!: 7335485[/snapback] I Chargeren hans? Tror ikke det hadde blitt noen suksess Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er det ikke påbudt med visker og spyler bak også da? Ihvertfall visker? Kravet til bakrute er vel at man skal se utrykkningskjøretøy, hvis ruta er svart i møkk ser man jo ingen ting. 6964079[/snapback] Så lenge du klarer å se blålys gjennom ruta er det greit. Du kan jo blant annet sote den sånn at du bare slipper gjennom noen få prosent lys, og fortsatt kunne se blålys. Derfor tror jeg du skal slite lenge med å få så mye møkk på ruta at du ikke ser blålys. Det betyr ikke nødvendigvis at det er lov å fjerne vindusviskeren bak fordi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå