Niqābninja Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Vi har vel egentlig ikkeno mat som er forbeholdt lørdag her hjemme, men vi pleier ha noe som f.eks: Taco Fajitas kjøttopplegg + ymse tilbehør Wok Ellers har jeg de siste ukene som aleneboer i hæljene, lagt min elsk på fløtegratinerte poteter med hvitløk + pepperasaus. Nam Endret 2. oktober 2006 av bazukh Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Taco er jo alltid en klassiker da! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vi spiser ganske ofte noe slags kjøtt på lørdagskvelden. Entrecotè, indrefilet, ytrefilet, kylling, biff osv. Eller så er jo Peppes Pizza, taco og hamburgere klassikere. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kylling og ris Taco Kebab Biff med fløtesaus Pizza Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hjemmegrillet kylling er veldig godt, og kan ikke sammenliknes med ferdiggrillet. jeg liker den krydret med masse rosmarin. ellers er min personlige favoritt reinsdyrbiff. Stek en hel reinindrefilet med salt og pepper kjapt på sterk varme slik at den er brun utenpå men fortsatt rød inni. Surr piggsopp og og paprikastrimler. Tilsett rømme, salt og pepper. Serveres med nybakt loff. Det er nok det beste jeg kan få. Endret 3. oktober 2006 av kakk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 @ kakk: Det der hørtes bare helt nydelig ut. Har du oppskriften et sted? Fikk lyst til å lage det en gang. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er ikke noe mer komplisert enn det som står der. Tror det er noe fattern har funnet på selv, men jeg skal se om jeg kan finne ut sånn ca. mengder. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 -hjemmelaget pizza -taco -kjøtt/biff o.l -kebab Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 -hjemmelaget pizza-taco -kjøtt/biff o.l -kebab 7028525[/snapback] hvor kjøper du kebaben ? Lenke til kommentar
hjuldra Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lørdagsmat er enten Big One, kebab eller Taco I junk Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Som regel spiser jeg kyllingsuppe på lørdager, kjempegodt Spiser litt vell mye kylling nesten hver dag 1. Du kjøper kyllingsuppe posen fra Toro(?) 2. Kjøp 1 pakke egg nudler til å putte oppi suppa 3. Kjøp en kylling og kjær den i små biter og putt oppi suppa Endret 9. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
supern- Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Nachos gratinert i ovnen med ost, rømme, salsa, løk og MASSE kjøttdeig. nam nam! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå