Gå til innhold

Den Ultimate "Lørdags maten"

maskot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de som liker øl kan jo si at det er mye god mat i en kald flaske, selv liker jeg vodka/battry

ellers er taco er favoritt, spiser alltid så mye at jeg må rulle til sengs tidlig...

edit: å steike helsike, detta var jo min post nummer 1000!!

også en så utrolig seriøs post å bruke nummer 1000 på da gitt.. jøsses!

her skal det ABSOLUTT festes, hvis noen tok den.. :p

haha...

:cry:

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
Her i huset har vi liksom alltid pizza, kjøpe eller heimelaga alt ettersom. Men eg lure på om vi kan få tips om god mat vi kan ha, til ein relativt stor familie ( 5 persona til 8)

Nokon som har eit *Hot* tips?

6917566[/snapback]

Her blir det ribbe. Fant en flott i forgårs, ligger nå i kjelleren og godgjør seg. :dribble:

Fruen og sneipen sikler og gleder seg!

Joda, pizza og taco av og til her også, men "ordentlig" mat som oftest. Det er hyggelig å hive kjærringer og unger ut av kjøkkenet, slik at far kan skåle med "kokken", og de andre tar oppvasken/ryddingen etterpå!

Søndagsmiddagen er avhengig av hva man finner i butikken i morgen, men forestiller meg to muligheter: blåskjell og krabbe, eller ferskt kjøtt og suppe.

Vet ikke om trådstarter synes dette er *hot*, men i hvrtfall enkelt å beregne/lage til n antall personer hvis man har store nok kjeler

Lenke til kommentar
Hos oss er det alltid grøt i to-tiden (har ikke vært så ofte i det siste, da hele familien er opptatt med noe, men anyway). Så om kvelden er det alltid litt "familiekos". Da er det enten hjemmelaget pizza, taco, foundy (?) eller noe slikt. Tradisjon.

6917971[/snapback]

Akkurat sånn har vi det også! Grøt midt på dagen, og som regel taco, pizza, salat eller no sånt på kvelden.

Personlig så er jeg drittlei av grøt, blir ikke så ekstremt yummy når man spiser det hver eneste uke :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...