maskot Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Her i huset har vi liksom alltid pizza, kjøpe eller heimelaga alt ettersom. Men eg lure på om vi kan få tips om god mat vi kan ha, til ein relativt stor familie ( 5 persona til 8) Nokon som har eit *Hot* tips? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 enkelt og greit den ultimate lørdagsmaten er.... damdidamdiadam di... Wienerpølser =) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) de som liker øl kan jo si at det er mye god mat i en kald flaske, selv liker jeg vodka/battry ellers er taco er favoritt, spiser alltid så mye at jeg må rulle til sengs tidlig... edit: å steike helsike, detta var jo min post nummer 1000!! også en så utrolig seriøs post å bruke nummer 1000 på da gitt.. jøsses! her skal det ABSOLUTT festes, hvis noen tok den.. haha... Endret 22. september 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hos oss er det alltid grøt i to-tiden (har ikke vært så ofte i det siste, da hele familien er opptatt med noe, men anyway). Så om kvelden er det alltid litt "familiekos". Da er det enten hjemmelaget pizza, taco, foundy (?) eller noe slikt. Tradisjon. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Kva er foundy? Lenke til kommentar
robot Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 hos meg er det som regel hjemmelaget pizza på lørdagslvelden. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Kjøp 2 halvstekte baguetter, del de i fire, ha på med smør, ketchup, tomatpurre, skinke, ost og litt krydder hvis det ønskes. Stekes til osten er gylden, spises varm. God lørdagsmat Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Varierer, alt fra kjøpepizza til Finnbiff... Spørs også om vi er på hytta eller om hvem som er hjemme. I morgen blir det enten hamburger, biffsnadder, eller bare biff m/tilbehør. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 taco, mossaka og indrefilet. mmmmmmm Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 taco, mossaka og indrefilet. mmmmmmm 6920320[/snapback] Hva er mossaka? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 taco, mossaka og indrefilet. mmmmmmm 6920320[/snapback] Hva er mossaka? 6920330[/snapback] mossaka er mossaka. gresk mossaka, aldri hørt det før? minner litt om lasagne på en måte, men jeg synes mossaka er mye bedre. Lenke til kommentar
Emla Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Her i huset har vi liksom alltid pizza, kjøpe eller heimelaga alt ettersom. Men eg lure på om vi kan få tips om god mat vi kan ha, til ein relativt stor familie ( 5 persona til 8) Nokon som har eit *Hot* tips? 6917566[/snapback] Her blir det ribbe. Fant en flott i forgårs, ligger nå i kjelleren og godgjør seg. Fruen og sneipen sikler og gleder seg! Joda, pizza og taco av og til her også, men "ordentlig" mat som oftest. Det er hyggelig å hive kjærringer og unger ut av kjøkkenet, slik at far kan skåle med "kokken", og de andre tar oppvasken/ryddingen etterpå! Søndagsmiddagen er avhengig av hva man finner i butikken i morgen, men forestiller meg to muligheter: blåskjell og krabbe, eller ferskt kjøtt og suppe. Vet ikke om trådstarter synes dette er *hot*, men i hvrtfall enkelt å beregne/lage til n antall personer hvis man har store nok kjeler Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Vi snakker lørdagspizza (vi snakker ekte kjærlighet) Lenke til kommentar
maskot Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Syns Lørdags pizzaen er...mindre god.. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kva er foundy?6918537[/snapback] Fondue Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Biffstrimler og chips (Hoff såklart), og kanskje bernaise-saus (hater det ordet ><). Det smaker godt, nammenam. Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hos oss er det alltid grøt i to-tiden (har ikke vært så ofte i det siste, da hele familien er opptatt med noe, men anyway). Så om kvelden er det alltid litt "familiekos". Da er det enten hjemmelaget pizza, taco, foundy (?) eller noe slikt. Tradisjon. 6917971[/snapback] Akkurat sånn har vi det også! Grøt midt på dagen, og som regel taco, pizza, salat eller no sånt på kvelden. Personlig så er jeg drittlei av grøt, blir ikke så ekstremt yummy når man spiser det hver eneste uke Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Akkurat sånn har vi det også! Grøt midt på dagen, og som regel taco, pizza, salat eller no sånt på kvelden. 6923147[/snapback] Grøt er godt, men hver uke, nei takk. Her går det mest i hjemmelaget pizza, taco eller biff med tilbehør. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Vi har somoftest frityrstekt pommes frites og kylling og gjerne en salat Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kva er foundy?6918537[/snapback] Fondue 6921002[/snapback] Fondy slik jeg kjenner det er varmt vann med sånn olje oppi som man putter kjøtt, grønnsaker og sånt oppi med lange gafler.. Utrolig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå