ToMmM Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg så nettop en seinfeld episode, The cigar store indian. Indianeren figuren har en blå lapp på brystet som seinfeld river av for å lese, når han har lest den er plutselig lappen tilbake på indianer figuren.. Jeg tror det har en sammenheng med 9/11.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg så nettop en seinfeld episode, The cigar store indian.Indianeren figuren har en blå lapp på brystet som seinfeld river av for å lese, når han har lest den er plutselig lappen tilbake på indianer figuren.. Jeg tror det har en sammenheng med 9/11.. 6917527[/snapback] Hvordan får du det til å ha en sammenheng med 9/11? Nå er jo episodene også laget før 9/11, så.. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ehm... ok... hva har det med 9/11 å gjøre? Lenke til kommentar
arex1337 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Jeg /tror/ det var sarkastisk. (Edit: Men man vet jo faen meg aldri på det forumet her.) Endret 22. september 2006 av arex1337 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeezuz.. Folka her skjønner ikke humor om så det har bæsja dem i trynet.. Regelen er visst at man må putte smiletegn bak det som skal være morsomt. Kanskje litt unødvendig å lage tråd om akkurat dette da.. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeezuz.. Folka her skjønner ikke humor om så det har bæsja dem i trynet.. Regelen er visst at man må putte smiletegn bak det som skal være morsomt. Kanskje litt unødvendig å lage tråd om akkurat dette da.. 6919848[/snapback] Herregud så teit. Bæsje i trynet... Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Jeezuz.. Folka her skjønner ikke humor om så det har bæsja dem i trynet.. Regelen er visst at man må putte smiletegn bak det som skal være morsomt. Kanskje litt unødvendig å lage tråd om akkurat dette da.. 6919848[/snapback] Du er nok den eneste som skjønner noe her, men det var kanskje litt unødvendig å lage tråden, men etter noen øl virket det veldig fornuftig Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hehe... Fyllepost ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå