Iceman22 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Skal kjøpe ny strømforsyning som skal IKKE bråke, valget står mellom Chieftec og Mist 600W . Hva burde jeg velge? Skal kjøres sammen med Fatal1ty AN9 HK, 3800+ x2 am2 cpu, Gainward 7800GT, 4 Sata hdd, 2 cd/dvd rom, 5 vifter, 1 flopy og ett neon lys. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) definitivt MIST... det er egentlig ikke en konkurranse chieftec PSUen fokuserer på utseende.. (blått lys og greier.. ) Mist har pen, svart design, ikke noe glorete og fokuserer bare på en ting, stillhet men i den prisklassen har vel seasonic noen gode også som er stille? Endret 22. september 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 definitivt MIST... det er egentlig ikke en konkurranse chieftec PSUen fokuserer på utseende.. (blått lys og greier.. ) Mist har pen, svart design, ikke noe glorete og fokuserer bare på en ting, stillhet 6917841[/snapback] MIST er 300kr dyrere en Chieftec sin, og om det er blått lys , det er jo bare stillig (mener jeg da). Hvilke andre grunner har du for att jeg skal gå for MIST? Bråker Chieftecen mer en MIST sin tror du? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Chieftec bråker garantert mer enn Mist... jeg anbefalte utifra kravet om at den ikke skulle bråke... Blått lys... ja...det er vel intressant sånn ca i 15 minutter.. Viftestøy hører du hele tiden.... velg selv Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Ok, får gå for MIST da Ingen her som vet om noen som selger den brukt? Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har selv Mist 600W,kjempefornøyd. Verdt hver eneste krone spør du meg.Men sjekk bruktmarkedet,kanskje du er heldig å finner en der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå