Ziaka Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hei, den gode gamle 32 tommers kasse tv'en min røyk i går kveld Så nå må jeg kjøpe meg en ny tv ( klarer meg ikke uten tv ) Så: Jeg var på elkjøp å kikket litt på denne: PHILIPS 32PF3320/10 "Flat TV med Progressive scan, Crystal Clear III og Active control bildeforbedringskretser som gir et skarpt, klart og skyggefritt bilde. Tekst-TV med dualscreen og twin page tekst. Tilkoblingsmuligheter via bl.a DVI-i og PC-inngang. Virtual Dolby surround og 2 x 15 watt RMS. " + Jeg ringte elkjøp, de sa at reponstiden var enten 10 eller 12ms, og kontrasten var 500. Eller så er det denne tv'en: ROW 32" LCD TV med innebygd DVD Denne tv'en har: Oppløsning panel:32" 1366x768 (16:9 Skjerm) Lysstyrke: 550 cd Kontrast: 1200:1 Respnstid: 8 ms Levetid panel: 50 000 timer 1x RF Antenne Inngang 1x Scart (inn/ut) 1x 15 Pin D-SUB PC Inngang 1x Svideo/Video + Lyd (2xRCA) . 1x Komponent med lyd 1x HDMI - (576p/i, 720p og 1080i samt PC støtte) Multisystem (PAL/NTSC) DVD avspiller Spiller av: DVD, VCD/SVCD CD, Mp3, JPEG stillbilder og Divx. Phillips tv'en koster 7000 kroner. ROW tv'en koster 11000 kroner, men jeg får den for 8000 kroner gjennom noen kontakter, så sånn sett har jeg en fot innenfor den tv'en, også har den jo HDMI, som også er positivt av det jeg har hørt Litt dårligere høytalere på ROW tv'en, men bedre reponstid, kontrast og lysstyrke. Samt at det er innebygget dvd spiller, noe jeg også kunne trengt i grunn Men phillips er jo mye mer kjent en ROW, jeg hadde ikke hørt om ROW før jeg fikk dette tilbudet. Så er det noen som vet noe om ROW tv'er ? Egne erfaringer eller vet noe? da ville jeg gjerne høre fra dere Jeg skal ned å kikke på den i morgen, og det er muligheter for at jeg ender på kjøp i morgen, så hvis noen har noen innspill eller tips i løpet av kvelden/ morgendagen hadde det vært knall. Eneste kriteriene jeg har til kjøp av pc er: * God bildekvalitet. * Ikke koste mer enn 8000, litt stramt student budsjett. * Muligheter for tilkobling til PC ~ Ziaka Lenke til kommentar
Danny Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 hmm hva med denne https://prisguiden.no/product.php?productId=47376 Like specs som rower men tusing billigere Aner ikke noe om rower men vet at huyindai lager brae lcd skjermer eller http://elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=2345&cid=1 står best i test Lenke til kommentar
Ziaka Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Den Hundai TV'en har ikke HDMI inngang, og har dårligere rsponstid og kontrast, men den andre tv'en du viste der så ganske fin ut. Men ser ikke om det har HDMI inngang, det står ikke under tilkobling. Men det står at det følger med HDMI kabel. Men takk for svar Danny Skal ta å kikke litt på den "Viewpia 32" Noen som har fler innspill? Lenke til kommentar
klo Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Er på utkikk etter det samme, med omtrent like kriterier.. Takker for tips! Likte igrunn denne fra LG Hva sier dere andre om den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå