Fisker Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Her er en tegning en venn av meg fra et annet forum laget. Den er i samme sjanger som denne, som har 74 bandnavn. Hvilke finner du? (forresten, du kunne vært fint om du sa svarene i spoiler, slik at andre kan lete selv) Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Gøy synd jeg ikke har tid nå , men kommer med en mega spoiler etterpå! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Brokeback mountain.silenthill nightmare on elm street det er de jeg fant på 1 min Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 8 1/2 Star Wars Se7en Man On Fire Schindlers liste Ghost Ship Bruce allmigthy Batman King Kong Den rosapanter Danser med ulver 8 mile Lenke til kommentar
hightow Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Jeg har ikke tålmodighet til mer enn disse Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): LOTR Halloween Pi Schindler's List Young Guns Freedom Rain The Mummy Pink Panther Deep Blue Sea Singin' in the Rain Black Rain Rain Lion King The Elephant Man Planet Wars Planet of the Apes American Pie Rear Window Se7en Spiderman Fly me to the Moon Man on fire X-men Gladiator Police Academy Fried Green Tomatos Crash Boomerang Stop Taxi Driver Taxi Endret 22. september 2006 av hightow Lenke til kommentar
DooBler Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) De jeg har funnet hittil: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): PiHalloween Nighmare on Elm Street Brokeback Mountain Deep Blue Sea Silent Hill Løvenes Konge Star Wars Lord Of the Rings Schindler’s Liste Mumien Pink Panther The 51. state 8 Mile Casablanca Snakes on A Plane Batman Bruce Almighty Seven 8 ½ Den Siste Mohikaner Chicken Little Danser med ulver Robocop Pinocchio Man On Fire Men In Black (Oppdateres) Endret 22. september 2006 av DooBler Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Oceans 11 Oceans 12 Star Wars Football Factory Hadde jeg ikke vært så trøtt skulle jeg funnet fler, tar det i morgen eller søndag:) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Casablanca Silence of The Lambs The Hills have eyes Lord of The Flies Nightmare on Elm Street Bruce Almighty Brokeback Mountain Million Dollar Baby Ghost Ship Danser med Ulver Great Balls of Fire Schindler's List Batman De fant jeg nå Lenke til kommentar
stout Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Er ikke 100% sikker på alle.. tok med et par serier også. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Silence of the LambsSilent Hill Coffee and Cigarettes Halloween Scarecrow Snakes on a Plane Bruce Almighty Oceans Eleven Oceans Twelve The Football Factory Taxi Driver A Nightmare on Elm Street Ghostbusters 51. State Casablanca 8 Mile The Nightmare Before Christmas Werewolves on Wheels Schindler's List Crash Deep Blue Sea Scarface Lost Pink Panther The Lion King King Kong Blood Bath(?) Dances with Wolves 8 1/2 X-Men The Mummy The Simpsons The Skeleton Key Fire in the Sky Batman Brokeback Mountain War of the Worlds Star Wars 2001: A Space Odyssey Treasure Planet Tears of the Sun The Fallen Idol Attack of the Killer Refridgerator Dark Star Space Ghost Pinocchio Invisible Man The Red House To Kill a Mockingbird Flight of the Phoenix The Fan Blue Planet Lenke til kommentar
teks Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Er ikke så god på dette men.. Her er de jeg fant: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Brokeback Mountain Crash Danser med ulver The 51st state Bruce Almighty War of the Worlds Star Wars Nightmare at Elm street American Pie Casablanca The Green Mile? American Beauty Traffic Killing a mocking bird Den siste mohikaner Schindlers liste Mumien Lion King LOTR Serier: Lost? Simpsons Endret 23. september 2006 av teks Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Veldig bra tegning, hils og si til han det. Jeg har tegnet en slik i fjor, det er veldig gøy. I bladet Uncut og Empire har jeg funnet slike før. Endret 24. september 2006 av Gjest Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Veldig bra tegning, hils og si til han det. Jeg har tegnet en slik i fjor, det er veldig gøy.I bladet Uncut og Empire har jeg funnet slike før. 6929463[/snapback] Forsida til Empire nr 200 var herlig. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Mine funn uten å ha lest andre sine innlegg: Brokeback Mountain Star Wars The Nightmare before Christmas Silence of the Lambs Snakes on a Plane Silent Hill(s?) Lion King Schindler's List Pinocchio To kill a mockingbird Nightmare on Elm St. Ghostbusters Rats Casablanca Lost The Hills Have Eyes Ocean's Twelve Scarecrow Idol Halloween Elephant Blue Planet Thank you for smoking Skeleton Key Tears of the Sun 51st State Flight of the Phoenix The Matrix Danser med Ulver Deep Blue Sea The Simpsons The Pianist Dracula Lord of the Rings Gladiator Politiskolen Crash Pink Panther The Mummy Little Chicken Man on Fire The Fan Ikke alle er like lette å tolke, men spør meg gjerne hvis du lurer på hvordan jeg presterte å finne film X, for jeg har sikkert tolket mye feil. edit: leiflaus Endret 24. september 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Brokeback Mountain Deep blue sea silent hill 8mile 51th state siste mohakiner ghost shop schindlers list signs danser med ulver snakes on a plane armageddon star wars tears of the sun casablanca oceans twelve rat race scarface football factory men in black pinocchio zorro haloween bruce almighty Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 OI!! Denne skal sjekkes ut når jeg kommer hjem og har litt bedre tid. Har han laga den sjøl sa du? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Har han laga den sjøl sa du? 6935739[/snapback] Mhm, brukt flere uker i Paint. Aldri om jeg hadde orket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå