TommyL Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Idag/imorgen blir linja mi koblet om fra Ventelo til NGT. Gadd ikke mer tull fra Bluecom. Bare rot, og gidder ikke svare på mail. Frekke og sure kundebehandlere med "har du puttet i stikkontakten" type svar. Fredag ringte dem og ville fortsette å ha meg som kunde, mot noen måneders gratis nett. Svarte at dem skulle tatt kontakt når jeg sendte mail på mail, uten ett eneste svar. Nå er det for sent, sa jeg. Snakker om selskap som er gått utforbakke.....også så bra Bluecom var før! Lenke til kommentar
victurus Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Tenkte jeg skulle oppdatere dere med min status: Etter å ha startet tråden her, kontaktet jeg ventelo pr telefon og slo av en prat angående mine muligheter. Det endte med at jeg klinte til og bestilte da jeg fikk frem en gunstig avtale. Etter en uke eller to fikk jeg en mail fra ventelo om at de trenger fullmakt pga jeg allerede hadde en annen isp. Nå begynner mora. Jeg hadde fra den dagen nettet til telenor ikke leverte, klagd. Så, plutselig når jeg sitter og fyller ut fullmakten til ventelo, ringer det en montør som sier han står utafor. Han utfører en ganske omfattene sjekk rundt i leiligheten og mot sentralen ol. Han kommer frem til at linja ut til sentralen er helt tipp topp. Imidlertid er han overbevist om at telenor tuller fra sentralen og ut. Han sier han tippper det hele er overbelastet. Jeg ringer da telenor for å gi dem beskjeden og gjøre dem oppmerksom på dette og si ifra om at nå forlater jeg dem. Jeg forteller dem at jeg har kontaktet forbrukerrådet (gir dem litt quotes fra mailene jeg har fått der) og forteller at om dem ikke lar meg gå uten å måtte være den skadelidende part så går jeg til studentavisa med mer. Kundebehandleren ber om en dag til, noe jeg overraskende gir han. Dagen etter funker alt........ heia... Vicuturus! Lenke til kommentar
aleh Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har hatt ADSL fra Bluecom i 5 år nå og er veldig fornøyd. Nesten ikke nedetid i det hele tatt, kan huske 3-4 ganger og da var det bare snakk om et par timer. Det er ikke dårlig på 5 år. Hastigheten har også vært på topp, særlig med tanke på at jeg alltid fikk litt mer ut av linjen enn avtalt. Grunnet lite problemmer har jeg ikke noe erfaring med deres kundeservice og kan ikke uttale meg angående det. Lenke til kommentar
iknowlittle Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 kan bare slutte meg til aleh og si at jeg har heller ikke hatt nevneverdige problemer, jeg jeg skal flytte i neste måned og skal derfor snart ha kontakt med ventelo bluecom , må pent si at jeg er spen på hva som skjer !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå