robin1379 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 hei jeg har problem med å instalere windows xp pro på en hp pavilion7880 med amd athlon cpu på 1,1 ghz, nvidia ge force 2 skjermkort(32 mb), 128 mb ram( sdram), pioneer dvd rom, mitsumi cd brenner og 40 gb harddisk jeg formaterte pc'n og windows xp pro hadde begynt og instalere, men stoppet fordi xp cd'n var ødelagt nå har jeg fått tak i ny xp, men når jeg satt den i starta den på det som hvar begynt og instalere. også boota jeg: cd rom hard drive remotable disk web jeg prøvde og bytte de 2 nederste om med hverandre, men etter jeg hadde boota første gangen og satt windows cd'n i dvd rom'n og slo av og på maskinen og hp logoen kommer op Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 er det ingen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 er det ingen som kan hjelpe meg 6917485[/snapback] Skulle gjerne det,men har litt vanskelig å forstå det du har skrevet.Virker rotete beskrevet. For at du skal få best mulig hjelp er det veldig opp til deg.Ta deg god tid for å beskrive problemet. sjekk denne linken her.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=377631 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hei! Forsøk med å nullstille BIOS og så stille inn oppstartsrekkefølgen på nytt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå