Gå til innhold

Spill PC Intel C2D 20.000kr til 23.000kr

Anbefalte innlegg

angående prosessorkjølere. viss du skal kjøpe ny prosessorkjøler, så kan jeg anbefale denne kjøleren: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312473

Den er veldig bra! bruker den selv på min AMD 4200 + X2 prosessor...

på lavest hastighet (absolut støfri der) så ligger cpu'en min på 25 grader idle og 32 grader load :)

oops.. leif....

Endret av fredblic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Djiisez, skal du fortsatt kaste bort så mange penger på en maskin som skal brukes til CS? Hadde jeg vært deg ville jeg heller kuttet ned på dyre komponenter og heller satset på ting som vannkjøling og støydemping.

6950440[/snapback]

Det er ikke jeg som skal ha den, og han skal bruke den til videoredigering, programering også og sist men ikke minst den må være "Best"...

Lenke til kommentar
Det er ikke jeg som skal ha den, og han skal bruke den til videoredigering, programering også og sist men ikke minst den må være "Best"...

Om det er så viktig at den skal være best (nevnte det tidligere) kommer den til å være best i ca 1 til 2 mnd da dx10 kortene slippes. Så å satse på det "beste" nå er noe borkastet spør du meg, spesielt når kortet koster 5 høvdinger.

Lenke til kommentar

Om det er så viktig at den skal være best (nevnte det tidligere) kommer den til å være best i ca 1 til 2 mnd da dx10 kortene slippes. Så å satse på det "beste" nå er noe borkastet spør du meg, spesielt når kortet koster 5 høvdinger.

6955640[/snapback]

Fårstår hva du mener.

Men er nå skal PCen snart bestilles, jeg bare lurer på om det er plass i kabinettet og på hovedkortet til Noctua NH-U12 kjøleren?? Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...