Gå til innhold

ATI Radeon X800 GTO uten temperatursensor?

2die4

Anbefalte innlegg

Når jeg legger pekeren over ATI catalyst ikonet som er lokalisert nede til høyre på oppgavelinjen, så dukker dette opp "1024 x 768, (Oº), Color:32 Bpp)

Så kortet har ikke sensor engang. Dårlig. Trodde det bare manglet på mye eldre kort jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Niks. Det du har ringet inn der kommer ikke opp hos meg.

I speedfan har jeg heller ikke mulighet til å se skjermkort temp. Skjermkorttempen står fryst som "-128" hele tiden.

Jeg har Club3D X800RX. Men kortet er et radeon x800 GTO, det er bare Club3D som selger det under et annet navn.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar
Det var rare greier, siden hele X800 serien skal støtte temp-visning kan det hende Club3D har valgt og sløyfe den, eneste fornuftige jeg kan komme på da.

en sinna E-post ned til de kan svare på mye.

6924011[/snapback]

Jepp, sendte e-post til Club3D og spurte. Fikk som svar at sensor ikke var inkludert på kortet :hrm:

Tåpelig når man driver å klokker kortet og gjerne vil vite tempen. Vet heller ikke om det er tilstrekkelig å kjøre skjermkortviften jeg har satt på på laveste hastighet, siden jeg ikke vet hvor varmt det er. Hadde tenkt til å kjøre viften på 5V og se om det var nok til å holde kortet kaldt nok men det kan jeg ikke nå.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...