runegri Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg har prøvd å få tak i dells salgsavdeling via mail to ganger nå. Den første mailen sendte jeg mandag for en og en halv uke siden og den andre sendte jeg nå på mandag, men de har ikke svart. Er det noen som vet om Dell er veldig overarbeidet for tiden? Eller ignorerer de meg? :sad: rune Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Du sier ingenting om hva du venter på? Har du pc'en inne til reparasjon? Har du bestilt pc, og ikke fått mail tilbake? Dude80 Lenke til kommentar
runegri Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg kontakter salgsavdelingen fordi jeg har en forespørsel som angår salg, nermere bestemt leasing av bærbare pcer. Men de vil ikke svare meg. :sad: Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Det enkleste er nok å ringe 23 16 22 68. Da blir du satt over til salgsavdelingen, husk å få med deg navnet på kontaktpersonen din :smile: (Eller du kan sende meg telefonnumeret ditt på privat melding, så får jeg en selger til å ringe deg.) Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Prøvde selv å kontakte dem for salg på sensommeren, men var umulig å komme lenger enn sentralbord! Mailen jeg sendte for 4 mnd. siden har de heller ikke svart på! Nei, skal du ha bærbar gå for Zepto! Min mening iallefall... Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Kan noen av dere som ikke har fått svar de siste par ukene sende meg en privat melding med: * Hvilken mailadresse dere brukte * Når mailen ble sendt Så kan jeg sjekke hva som er skjedd. Jeg lover påskjønning til de tre første som kommer med svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå