Simma89 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Har 2x250 watts GAS høyttalere. Har lyst til å selge dem. Tenker meg å får tundt 500 kroner for de.. Det eneste som er problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal legge de ut for salg. Har lagt de ut på bruktmarkedet her på hw, men har lyst til å legge de ut flere steder. Hvor er det bra å legge de ut? vil ha solgt de fortest mulig... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 finn.no funker fint.. koster deg 25 kr da men.. Autodb.no har du også mulighet tror jeg hvis det er bilhøyttalere det er snakk om da. der er det gratis.. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Bruktmarked.no er gratis Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Eller på http://www.bilforumet.net/ Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Når jeg går inn på autodb trykker jeg først på "bil", deretter trykker jeg på "legg til annonse" Når jeg kommer inn her blir jeg bedt om å oppgi årsmoddell, skiltnummer, km bilen har gått osv. Aakkurat som om jeg skal legge inn en bil. Noen jeg ikke skal:P Skal legge inn bilhøytalere. Hvor skal jeg trykke for å få lagt inn annonsen min Endret 23. september 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Qxl er en plass det er lett å få solgt sånt på.. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 er mest intresert i stder hvor det er gratis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå