Gå til innhold

Billigste abbonement/kontantkort til elevråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt sent ute med å svare, men dersom dere sender 50 stk SMS pr måned koster dette 20 kr. på Noextras.net.

Noextras.net har gratis etablering, ingen månedsavgift og er svært seriøse.

Dere MÅ ikke benytte kredittkort. Dere kan kjøpe et Payex kontantkort i Narvesen eller 7 eleven istedenfor på X antall kroner. Deretter lager dere dere en gratis profil på Payex.no og setter inn penger på Payex-kontoen. Deretter fyller du på penger på www.noextras.net, og velger Payex som betalingsmetode. Du fyller rett og slett bare inn Payex kontonummer og passord, velger beløp og mobilnummer, og klikker OK.

Merk at på enkelte steder hvor de som jobber der er litt uproffe kan dette skje:

"Hei, jeg skal ha Payex."

"Hva er det?"

"Det er et slags kontaktkort."

"Det har jeg aldri hørt om."

*klikking på kassen*

"Nei, det er noe galt med kassa i dag, beklager."

"Ok."

"Nei, vent! Her er det jo."

:p

Lenke til kommentar
Nå quotet du litt feil, var ikke jeg som anbfealte allstar. Det har nå kommet et nytt og bedre alternativ: onecall kontant: 35 øre sms, 65 øre å ringe i minuttet.

6986941[/snapback]

Vel, det er jo korrekt det, for så vidt.

Du sparer 2,50 kr pr måned (30 kr/året) dersom du velger dette fremfor Noextras.net og sender 50 SMS i måneden.

Men du må bruke kredittkort for å fylle opp kontoen, da, så vidt jeg kan se av sidene deres. På Noextras.net kan du bruke Payex, også.

:)

Lenke til kommentar
Nå quotet du litt feil, var ikke jeg som anbfealte allstar. Det har nå kommet et nytt og bedre alternativ: onecall kontant: 35 øre sms, 65 øre å ringe i minuttet.

6986941[/snapback]

Vel, det er jo korrekt det, for så vidt.

Du sparer 2,50 kr pr måned (30 kr/året) dersom du velger dette fremfor Noextras.net og sender 50 SMS i måneden.

Men du må bruke kredittkort for å fylle opp kontoen, da, så vidt jeg kan se av sidene deres. På Noextras.net kan du bruke Payex, også.

:)

6988965[/snapback]

men såvidt jeg vet er det gebyr på all påfylling på noextras, var ihvertfall det da jeg hadde det, noe onecall ikke har.

Lenke til kommentar
Jeg har noextras.net som jeg tror er noe ala Mobyson. En betaler en viss sum og ringer for det, ferdig med det, ingen avgifter og gebyrer.

6916994[/snapback]

Det så bra ut, det eneste problemet er at påfylling må skje med kredittkort. Jeg skal ta en prat med økonomiansvarlig og høre om vi har muligheten for det. Ellers ser det ut som det blir noextras vi velger om vi får orden på dette med oppfylling av kortet ;)

6917098[/snapback]

Ladekort kan kjøpes på 7eleven eller på Narvesen. Disse brukes til å lade opp Payex-kontoen (helt gratis internettbasert betalingstjeneste) som igjen brukes til å lade opp kontoen hos Noextras.net.

Dette hørtes kanskje veldig tungvint ut, men er i verkelighten veldig enkelt. Og dessuten er Noextras.net billig; 40øre/mld, ingen binding, ingen avgifter (verken portering, nytt nummer eller innmelding), 69øre/min. Eneste er at hvis du skal ha wap/mms så må du betale 29kr. Men dette trengs vel ikke i elevrådet?!

Med de fleste andre operatører så må du betale en eller form for avgift så vidt jeg hvet..

EDIT: Sorry, så ikke at det var noen side 2.....

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...