8086 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 På et eller annet vis har jeg sørget for at hver eneste gang et program bruker konsollvinduet til Windows XP så åpner det seg i fullskjermmodus som jeg deretter må trykke Alt+Enter for å komme ut av. Har noen anelse om hvordan jeg kan endre denne oppførselen? Det må finnes en måte ettersom jeg har endret den tidligere... Ganske irriterende når en f.eks. bruker foobar2000 til å transkodere Flac til mp3, som dermed åpner et konsollvindue hver gang den starter på en ny fil... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Når du har cmd i et vindu så høyreklikker du på ramma og velger Properties (Egenskaper). Velg Options, du ser at valget for 'Display Options' er 'Window' og 'Full screen'. La den stå på Window og trykk OK, det kommer da opp et vindu hvor du velger 'Save properties for future windows with same title'. Lenke til kommentar
8086 Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Når du har cmd i et vindu så høyreklikker du på ramma og velger Properties (Egenskaper).Velg Options, du ser at valget for 'Display Options' er 'Window' og 'Full screen'. La den stå på Window og trykk OK, det kommer da opp et vindu hvor du velger 'Save properties for future windows with same title'. 6917288[/snapback] Fant det ut ved en tilfeldighet i dag. Men takk uansett! Det var bare et lykketreff fra min side... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå