kjeLL// Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Da mista de en kunde.. tralala 6916829[/snapback] å 1 til 6918187[/snapback] Hvorfor det egentlig? 6920599[/snapback] kansje de heia på rosenborg? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det skal så lite til? Kanskje best at de ikke handler der da. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Merker at Netshop er treigt nå. Blir mer minne og DVD-brenner nå! Hva i he... Prisen på minnet jeg har tenkt å kjøpe har steget med rundt 200 siden sist, altså for noen uker siden. Det samme minnet jeg kjøpte rundt juletider kan da umulig stige så mye i pris. er ikke vits i å kjøpe hvis jeg i utgangspunktet taper mer på det uansett rabatt eller ikke enndet jeg ville gjort for noen uker siden. 6917286[/snapback] Det er fordi det er scilisium mangel akkurat nå. Ram prisen steg med ca 250 kr for 1gb forrige helg, og kan forventes å stige litt mer fremover.. .. For så å gå ned igjen når scilisium tilgangen stabiliserer seg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Tullete at de styrer prisene etter resultatene i en lek. Jeg vant flere runder i Yatsee i går, får jeg da ekstra rabatt? Vel, det er alltids bra med lave priser så jeg skal ikke klage. Redigert: Nero, det heter ikke scilisium men silisium på norsk silicon på engelsk. Det er ikke mangel på det heller. Problemet er at det tar lang tid (flere måneder) fra man øker produksjonskapasiteten til det kommer flere minnebrikker ut i andre enden. Produksjonslinjene kan altså ikke rette seg etter kortsiktige svingninger i etterspørsel. Det er også grenser for hvor mye kapasiteten kan økes. Siden pris og etterspørsel henger sammen og etterspørselen har økt voldsomt så fyker prisene i været. Den økte etterspørselen etter DDR2-brikker skyldes nok at Conroe har blitt tilgjengelig, at prisene på sokkel AM2-prosessorer har stupt og at det i 2006 har blitt en trend at det "normale" er å kjøpe 2GiB ram i stedet for 1GiB til både stasjonære og bærbare. Det burde normalt ført til en jevn økning i etterspørsel men mange har nok ventet på de nye prosessorene til Intel og dermed ble det en opphopning av etterspørsel akkurat nå. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kom igjen, det er et PR-stunt! Ingen vits å ta de så alvorlig, Simen1 Mener å huske at det var noen som gjorde noe lignende i forbindelse med VM-finalen... Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) He he! Litt grotesk! MPX.no er hovedsponsor av Sandefjord - så dei har nok ikke råd til å lage et slikt prisreduktions stunt. Men konkurrenterne har Kimmer Endret 23. september 2006 av Kimmer Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 5% meg over under dyna! LaCie 250GB koster akkurat det samme i dag som for noe dager siden... Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Sendte mail og spurte de jeg. 6916755[/snapback] Fått svar på mailen ennda? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Rart ingen fra netshop har kommet her med noen hint, de har tidligere vært veldig flinke til å høre på folket her.. Endret 23. september 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Da mista de en kunde.. tralala 6916829[/snapback] å 1 til 6918187[/snapback] Å nei! Trur dei får fleire nye kundar enn dei mistar. Tullete at de styrer prisene etter resultatene i en lek. Jeg vant flere runder i Yatsee i går, får jeg da ekstra rabatt? Vel, det er alltids bra med lave priser så jeg skal ikke klage. Mulig den første var ironisk meint, men ingen kan vel klage på litt rabatt vel? Selvfølgelig ikkje den store rabatten, men det er veldig god PR for butikken, pluss at alle som ikkje heier på RBK synest dette er kjempegreier. Synest det er flott eg, fortenesta på varene er så liten at høgare rabattar ville ført til at dei gjekk i minus. Eg er stamkunde hos Netshop, og kjem ikkje til å svikte dei. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Noen som har funnet varer med over 5% rabatt? - Tommy Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Noen som har funnet varer med over 5% rabatt? - Tommy 6921299[/snapback] Har funnet noen med 40%. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Noen som har funnet varer med over 5% rabatt? - Tommy 6921299[/snapback] Hadde du lese heile tråden ville du oppdaga at det ikkje er nokon som har funne dei enda. Er litt usikkerhet om kor vidt dei i det heile tatt har lagt ut varer med 50% rabatt enda. Det er ein som har sendt ein mail til Netshop og spurt om 50%-rabatten. Om han får svar, eller ein eller annan finn ei vare med 50% rabatt vil dei nok informere oss så fort dei kan. Ikkje forvent dykk 50% rabatt på dyre varer, muligens eit par som dei har eittsiffra antal av, men det blir nok mest billigvarer. 6921299[/snapback] Har funnet noen med 40%. 6921406[/snapback] Du ber om å bli sitert av halve forumet, kan du ikkje berre legge dei ut først som sist? Endret 23. september 2006 av zeph Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Noen som har funnet varer med over 5% rabatt? - Tommy 6921299[/snapback] Har funnet noen med 40%. 6921406[/snapback] Skulle likt å vite hvilke varer det var Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Noen som har funnet varer med over 5% rabatt? - Tommy 6921299[/snapback] Har funnet noen med 40%. 6921406[/snapback] Skulle likt å vite hvilke varer det var 6921426[/snapback] Merker som AC Ryan, Mist og Lian Li har vel noen flere prosenter enn de fleste andre hvertfall. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er jeg litt rar eller sellger ikke nettshop PSU?. Edit: Flink til å skrive jeg vettu =) 6918152[/snapback] Joda, du finn dei som ein underkategori i Kabinetter-kategorien. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Dette virker mer som en hype enn noe annet ja. Ser ut til at vi må vente til julekalenderen før vi finner noe interessant. Feel free to prove me wrong, Netshop. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Kanskje lurt å kjøpe seg Lian LI PC6070BSCAND til 1186,- Eneste er at jeg har ingen komponenter til og ha inni der pr. nå men litt fristende er det jo. Er det mist som er beste psu om dagen? den derre hvor man kan koble av og på kabler som man selv vil? Ble litt fristenede med kabinett og ny psu MIST 600W denne Endret 23. september 2006 av Goodall Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er dette kabinettet noe fint? Noen som har erfaringer / bilder? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=6426 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er dette kabinettet noe fint?Noen som har erfaringer / bilder? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=6426 6922116[/snapback] Hadde et slikt i grønt for noen år siden og vurderer nesten å kjøpe det siden det er så billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå