Gå til innhold

5% rabatt på ALT hosNetshop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åssen går det med syklinga øyvind?

6918184[/snapback]

 

 

Har hjerteproblemer pga enorm fedme. Fikk slag på sats for 2 uker siden. Fråden sto ut av munnen på meg, og jeg fikk flytende adrenalin rett i hjertet to ganger for å få det i gang igjen. Må nok ta den sykkelturen i cyberspace om jeg får tillatelse fra legen pga min eplepsi :(

Lenke til kommentar
Merker at Netshop er treigt nå. Blir mer minne og DVD-brenner nå!

 

Hva i he... Prisen på minnet jeg har tenkt å kjøpe har steget med rundt 200 siden sist, altså for noen uker siden. Det samme minnet jeg kjøpte rundt juletider kan da umulig stige så mye i pris. er ikke vits i å kjøpe hvis jeg i utgangspunktet taper mer på det uansett rabatt eller ikke enndet jeg ville gjort for noen uker siden.

6917286[/snapback]

 

Minne priser stiger og synker i løpet av året. Dette er faktisk en av de få komponentene i maskin som faktisk kan øke i verdi (innenfor et avgrenset tidsrom vel og merke)

Lenke til kommentar
Har hjerteproblemer pga enorm fedme. Fikk slag på sats for 2 uker siden. Fråden sto ut av munnen på meg, og jeg fikk flytende adrenalin rett i hjertet to ganger for å få det i gang igjen. Må nok ta den sykkelturen i cyberspace om jeg får tillatelse fra legen pga min eplepsi :(

6918201[/snapback]

 

Uffda. Kondolere. Hadde håpet på show :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...