Gå til innhold

faen ta play og €


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man får emailen med Order confirmation, men har som nevnt tidligere ikke noen tro på at man får kjøpt dem til den prisen.

Som nenvt i min forrige post, så tar de forbehold mot feilprising.

6954661[/snapback]

 

Er vel sikkert mange som har bestilt til gal (eller sinnsyk) pris. Alle prisene er blitt endret nå, tipper kundeservicen får noen overtidstimer framover. Merkelig at de har deaktivert euro igjen, eller er det bare min PC?

Lenke til kommentar

Oppdaget dette nylig da en venn skulle bestille noe der, og han spurte meg hvorfor han ikke kunne velge Pund.. har vært trofast kunde ved Play.com i noen år nå, men ikke et pip om dette i forkant av at de la om kursen. Har ikke bestemt meg hvorvidt jeg vil avslutte kontoen eller ikke. Det finnes nå få steder som har frakt innbakt, så dette suger. Vennen min skulle kjøpe Pirates of the Carribean 3, og vi fant ut at den nå koster over 10 NOK mer p.g.a. at vi blir tvunget til å betale med Euro. Da er vitsen borte, for de koster det samme i norske butikker.

 

Det eneste som fremdeles kan være greit å kjøpe fra Play.com nå, er billige filmer, musikk og noen bøker.

 

Hva er det med dere gribber som bare sitter på gjerdet og venter på at nettbutikker skal få en feil i prisingssystemet, anyways? Så patetisk å se på deres oppførsel, som om dere tror dere har vunnet over systemet eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt bestilling som levert i Pund og en bestilling etter tvangsovergangen til Euro. Beløp belastet på konto ble ganske nøyaktig 15% høyere p.g.a. Europrisingen. Dette har jeg sendt dem mail på. Som svar fikk jeg en standardmail med svada. Et skred av mailer er nok det eneste som hjelper.

Lenke til kommentar

Hva er det med dere gribber som bare sitter på gjerdet og venter på at nettbutikker skal få en feil i prisingssystemet, anyways? Så patetisk å se på deres oppførsel, som om dere tror dere har vunnet over systemet eller noe.

6956746[/snapback]

 

Ja, vi har vunnet over systemet. Jeg har 18 pakker på vei over nordsjøen til en sterkt redusert pris...

 

I tillegg har de kansellert en del ordrer.

Lenke til kommentar

Ville bare oppdatere med å si at "gribber" var et sterkt ord, og at jeg beklager bruken av det ("fanget av øyeblikket"), men at poenget mitt var at det er naivt å tro at butikkene vil la varer gå ut når det er en åpenbar feil ved prisingen.

 

Jeg ser hva du sier, swanky, men jeg er ganske sikker på at den kjempeordren din ikke blir sendt, fordi selv om det står at varene er sendt blir de ikke sendt ut umiddelbart. Det er ihvertfall ikke min erfaring med slike steder. Ikke at jeg kommer til å velte meg i skadefryd eller noe, men jeg tror nok de vil fange opp feilen og stoppe forsendelsen.

 

Hvis de faktisk sender det, innrømmer de jo at det var en slurvete feil i systemet deres. Kos deg på QXL.

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort i fra at de lar pakker hvor feilprisen er minimal gå og stopper de hvor den er fryktlig feil, som f.eks Friends boxen med alle 10 sesongene til 10 Euro.

 

Er jo ikke veldig lenge siden dvdstrax klarte å feilprise Indiana Jones boxen som vanligvis koster 340 kroner og selge den for 66 kroner. Den var det jo bøtter og span av her på forumet som fikk i posten, jeg var en av dem.

Lenke til kommentar

Får se hva som skjer. Jeg har sendt en e-mail til Play, hvor jeg bl.a. på svært høflig vis sa hva jeg mener om omleggingen, og nevnte prisfeilen. De har alltid vært kjappe med å svare og hjelpe meg før, og jeg er litt spent på svaret.

 

Det som gnager litt akkurat nå, er tanken på at stadig færre utenlandske webshops opererer med innbakte priser (ihvertfall inbiller jeg meg det). Det var så bekvemt å kunne bestille filmer til hyggelige priser fra Play og få det i postkassen etter få dager, slik at jeg slapp å dra til f.eks. Lillestrøm eller Strømmen storsenter.. he, he.

 

Vel.. må få ut fingeren og kjøpe Ghost in the Shell 2 på nytt snart.. er lei den første versjonen som kun har teksting for hørselshemmede. Selvfølgelig kom den for en stund siden i en ny versjon med vanlig teksting.

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...