Gå til innhold

faen ta play og €


Anbefalte innlegg

Hm, ser ut som man må prøve å finne bedre alternativer, da... Synes også det har blitt så kjipt å handle på Amazon marketplace (i England), hvis du f.eks. bestiller fra England til Norge må du betale like mye porto som de som bor på andre siden av jordkloden - pga at de har delt opp portosonene og vi faller ikke inn i EU-kategorien, men havner i samme kategori som Brasil, Australia etc. Det gjør at det sjelden lønner seg. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ikke helt at det har noe for seg å plage dem med e-post. Jo mer ressurser de må bruke på å svare på e-post fra dere (hvor dere allerede vet svaret, i tillegg) jo lenger tid vil de bruke på å fikse problemene sine.

6940627[/snapback]

 

Jeg tviler på at det er de samme personene som svarer på mail som sitter å fikser problemene dems, så jeg tror det går greit...

Lenke til kommentar

For de som leter etter alternativer til Play (enn så lenge om de ikke endrer dette) kan jeg anbefale denne søkemotoren. Ikke alle som leverer utenfor UK her, men jeg har selv prøvd både DVD.co.uk og HMV i det siste. Gikk greit. Husk også at Amazons priser er inkludert 17.5% VAT og at de oppgir frakten separat slik at priser opp til £19 går bra derfra med dagens kurser.

Lenke til kommentar

Fikk svar fra Play i dag:

 

Dear Lasse Hansen

 

Thank you for your email.

 

Following a recent update to our website we can advise that customers

outside of the UK now need to purchase in Euros.

 

To purchase in Euros you will need to click on the euro flag below

your shopping basket.

 

We continue to endeavour to keep play.com as competitive as ever and

we will be reviewing the Euros pricing on the site.

 

Please accept our sincere apologies for any confusion this change may

have caused.

 

 

Kind regards

 

Email Support Team

 

Play

Lenke til kommentar

Heh. Prisingen på Play i € er helt på viddene om dagen. Sesong 1 av My Name is Earl skal de ha €125.99 for... :D

 

På den annen side er det en del priser som er bedre i € nå, som f.eks. Scrubs sesong 3 og 4 til hhv. €11.49 og €19.49 vs. £24.99 og £23.99. Fant et par andre svært gode €-kjøp også når jeg lette litt.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

hm har aldri hatt problemer med play jeg.

 

fikk fifth element og reservoir dogs i forrige uke. tok ikke så mange dagene fra jeg bestillte og merka ikke noe til den euro\pund greia.

 

kjøpte film fra zailor for en liten stund. der derimot tok det lang tid. 2uker fra jeg bestillte til de i det hele tatt fikk sendt pakka!

Men det kan jo være en engangs ting så skal gi de en ny kjanse hvis de lokker med fri frakt igjen...

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Vær rask og kjøp opp alle filmer som har fått feil EURO-pris!!

 

Gjør et kupp før PLAY oppdager glippen..!! :-)

6952872[/snapback]

 

 

Hvis man da ikke bare får en mail hvor de beklager men det var dessverre en feil ved prisen og riktig er xxxx.....

6952889[/snapback]

 

 

Nei, det kan de ikke. Da må de eventuelt annullere ordren for deg. De er et seriøst firma, og vil nok ikke gjøre noe dumt.

Lenke til kommentar
Vær rask og kjøp opp alle filmer som har fått feil EURO-pris!!

 

Gjør et kupp før PLAY oppdager glippen..!! :-)

6952872[/snapback]

 

 

Hvis man da ikke bare får en mail hvor de beklager men det var dessverre en feil ved prisen og riktig er xxxx.....

6952889[/snapback]

 

 

Nei, det kan de ikke. Da må de eventuelt annullere ordren for deg. De er et seriøst firma, og vil nok ikke gjøre noe dumt.

6952973[/snapback]

 

 

 

Jeg mente ikke at de trekker ett høyere beløp fra kredittkortet, for det har de selvfølgelig ikke lov til. Men heller at de sender en mail hvor de forklarer at prisen var feil og at ordren er kansellert.

 

 

 

Edit: Fant følgende under Terms and Conditions:

If an error is discovered in the price of the goods that you have ordered, we will inform you as soon as possible. In the event that you order an item and the price published on the Site is incorrect for any reason, we will contact you to let you know the correct price and ask you whether you still wish us to fulfil your order at this price. We shall be under no obligation to fulfil an order for a product which was advertised at an incorrect price. We shall give you the option of confirming the order at the correct price or if you so choose, to cancel the order altogether. If you cancel and have already paid for the goods in the circumstances described in this clause, we shall refund the full amount in accordance with these Terms.

 

 

Så sjansen for av de sender dvd'ene er vel veldig liten.

Endret av Cardinal
Lenke til kommentar

Så det var billig der, men hvorfor? Noe feil med omregningen eller noe sånt? Så komplette sesonger av the Simpsons til 5,99! Men da jeg la dem i handlevognen, kosta de mye mer...

 

Noen av dere som har handla billig som har fått e-post, eller?

 

Edit: Der gikk det ikke lenger an å velge euro... jaja..

Endret av bruker007
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...