Gunfreak Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 prisene er dyrer i € enn i play. skulle kjøpe ultimate force sesong 2, og den koster 184 kr i £ med 200.989kr i € noe som gjør at jeg ikke kjøper den. fuckings helvete shait Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Manx irriter seg over det samme og sendte mail, det skal vist ordne seg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6915114 EDIT: Å glømme en halv setning er kult. Endret 22. september 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 takk, hadde geid å bomme på den posten hans, men finner aldri mailen til play.com bare den elendige help desken Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Er da ingenting som hindrer deg i å handle i £ i stedet for €. Bare velg pund istedet for euro, det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 det som er problemet nå kan bare folk fra england bruke £ resten MÅ bruke € Lenke til kommentar
pengegaute Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 det som er problemet nå kan bare folk fra england bruke £ resten MÅ bruke € 6917067[/snapback] Fikk Sledge Hammer i posten i dag. Kjøpte på mandag for £12.99 og betalte i pund. Er det noen plass det står skrevet om denne endringen? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 det som er problemet nå kan bare folk fra england bruke £ resten MÅ bruke € 6917067[/snapback] Det er engelskmenn bosatt i England som også får beskjed om at de må handle i € hvis de ikke har engelsk adresse, så det er åpenbart at hele systemet til Play er noe ute å kjøre. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Dessuten ser det nå ut som at Play.com er tilbake i helvetesposisjonen de var tidligere. Det begynner å bli godt over en uke siden jeg bestilte "The Triangle" derifra, men jeg har enda ikke fått den. Har også bestilt noen andre filmer, som egentlig burde være her i dag om de skulle følge den vanlige rutinen, men neeeeeeida... Flotte saker, nå får jeg ikke ta med meg filmene på Russland-turen som jeg drar på i kveld. Forbanna helvetes Play.com. Bruttern har bestilt en hel rekke filmer fra Amazon.co.uk i det siste, og ALLE har kommet 2-3 dager etter at de ble sendt! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Kan jo poste svaret som jeg fikk fra play, får håpe at det ordner seg... Thank you for your email. We sincerely apologise for the recent problems you have been experiencing with our website. Currently our Technical Support department is in the process of making vital updates to both the Play.com and PlayUSA.com websites and we ask that you please bear with us during these changes. We are of course interested in any customer feedback we may receive therefore we have forwarded your enquiry to the relevant department for their attention. We hope we are able to address any specific issues you may have and we aim to reply to you as soon as possible. We sincerely apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience and valued custom. Kind Regards Play Edit: E-mail play: [email protected] Og den står ikke på sidene dems av en eller merkelig grunn. Endret 22. september 2006 av Manx Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 syns det er dårlig av play å ikke sette opp STORE advarsler om feil på siden. de holder på som om ingen ting har skjedd. jeg vil ha ulitmate force serie 2 men play i £ var det eneste stede som har den under 200kr. og nå kommer X3 også snart. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 De vil vel ikke skremme vekk folk og håpet vel kanskje på at det ikke ville bli lagt merke til, ikke vet jeg... Men de skulle jo skrive en mail til meg når de fant ut av tullet, så jeg venter i spenning. We hope we are able to address any specific issues you may have and we aim to reply to you as soon as possible. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tipper de har lagt på litt mer frakt for de som er utenfor UK. Trodde først at det var noe med hvordan norske kroner lå an i kurs i forhold til pund og euro (mer gunstig/mindre gunstig på en av dem), men de har tydeligvis lagt på noen euro på prisene sammenlignet med å konvertere direkte fra pund til euro. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 jeg sente dem en mail og maste på dem jeg også. kan ikke skade, jo fler som sier de har problemer jo mer seriøst tar dem det kanskje. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Får håpe det, så hvis det er flere som gidder så er det bare så sende en høflig mail og spørre hva det er som foregår Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 håper egentlig mest på at de lar folk uten for england å bruke £ igjen, da jeg likte det best, euro har jeg liksom ikke noe forhold til. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er jo ikke noe stor verre en å lære seg hvor grensen går hen så overlever jeg det (ca. 24 euro er 200 kroner etter dagens kurs), så det skal jeg overleve så lenge prisen er lik i pund og euro. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 problemet er at alle nye filmer som kommer på play koster ca. £14..99 om i euro koster dem 23.99 som er 200.939kroner så da forsvinner helt poenget med å kjøpe nye filmer fra play.com Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Får håpe det, så hvis det er flere som gidder så er det bare så sende en høflig mail og spørre hva det er som foregår 6937197[/snapback] Bruker ikke Play selv, men siden du spurte så pent, gjorde jeg det nå. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ser ikke helt at det har noe for seg å plage dem med e-post. Jo mer ressurser de må bruke på å svare på e-post fra dere (hvor dere allerede vet svaret, i tillegg) jo lenger tid vil de bruke på å fikse problemene sine. Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Småkjipt dette her. Men de har jo vært relativt rimelige i lang tid, så var bare et tidsspørsmål før de bestemte seg for å øke prisene. Selv med en prisøkning på ca 10% er de jo fortsatt ganske billige, men personlig vil jeg nå kanskje handle mer hos cdwow.com og blahdvd.com som ofte har endel DVD-titler billigere enn det play.com opererer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg