Tangen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 jeg har en billion bipac 6600 router, men finner ikke ut ossen jeg skal åpne en port til rutern. grunnen til at jeg må åpne en port er fordi jeg hørte at man må åpne cs porten får å kunne spille cs, uten at internetten kutter i hele huset. er det noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ta en titt her Lenke til kommentar
Tangen Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Ta en titt her 6916264[/snapback] jeg sjekket om rutern min sto på portforward.com men det gjorde den ikke, vet du om noen andre sider der man kan åpne porter? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 har du prøvd å spille cs da? Lenke til kommentar
Tangen Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 har du prøvd å spille cs da? 6916593[/snapback] jeg greier å spille cs, men når jeg ser på servere for lenge kutter internetten i hele huset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå