Xecuter Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg bruker ofte Guitar Pro 5 under Wine fordi det er det beste programmet. Problemet er bare at når jeg spiller av sanger med RSE (Realistic Sound Engine) så hakker avspillingen. 1. Er det mulig å tweake Wine til å kjøre GP5 glattere? 2. Hvis jeg slår av RSE, og bruker midi, kommer det ingen lyd. Hva må jeg gjøre? Har innstallert Timidity, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til å funke. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Har du lest http://appdb.winehq.org/appview.php?iVersi...iTestingId=1821 ? Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Litt OT, men: Hvis du er keen på et program som leser/skriver Gp3,4,5 filer, så sjekk: www.tuxguitar.com.ar Det er ikke like proft som Guitar Pro, men det duger Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Har du lest http://appdb.winehq.org/appview.php?iVersi...iTestingId=1821 ? 6916051[/snapback] Nei. Takk. What works- Installation - playback using timidity Hvordan får jeg timidity til å fungere med det? Litt OT, men:Hvis du er keen på et program som leser/skriver Gp3,4,5 filer, så sjekk: www.tuxguitar.com.ar Det er ikke like proft som Guitar Pro, men det duger 6916476[/snapback] Jeg har det. Men et stor minus med det er at jeg ikke kan skrive inn noter. Bare tablatur. Det er heller ikke funksjon for å ha to stemmer på én gitar. I hvertfall har ikke jeg funnet den. Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ok, skjønner. Du kan jo alltids legge inn et forslag om det på forumet. Julian (han som skriver det) er ofte kjapt ute med å svare og tar med seg forslag som kommer på forumet Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Ok, skjønner. Du kan jo alltids legge inn et forslag om det på forumet. Julian (han som skriver det) er ofte kjapt ute med å svare og tar med seg forslag som kommer på forumet 6917673[/snapback] Konge! Har gjort det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå