Josh! Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Har lest noen tester, og har bestemt meg for at jeg vil ha en MIST 500W. Men det er en ting jeg lurer på: På prisguiden på hw.no så er det to ulike MIST 500W: https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Hva er forskjellen på disse to 500W strømforsyningene? Takker for svar Endret 22. september 2006 av MP3-JTH Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 20/24 pin og S-ata Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Den ene er modulær (avtagbare kabler, må kjøpes i tillegg) mens den andre ikke er modulær. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Den som har fastmonterte kabler har ikke kabel strømper helt ut på ledningene, kun ut til første kontakt. På den med avtagbare så er det strømper hele veien. Der kan man også velge de kablene som funker best for deg, slik at alt blir ryddigere og luftflyten blir bedre. Eneste minus er at det blir litt dyrere. Men her er det kun Microplex som gjelder, siden de har best utvalg i kabler. Netshop har meget dårlig utvalg der (Hvis de ikke har blitt bedre siden jeg kjøpte) Jeg har selv 500W med kabler og den er super. Har også 600w med avtagbare, og det ble ekstremt mye ryddigere. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Den som har fastmonterte kabler har ikke kabel strømper helt ut på ledningene, kun ut til første kontakt. Den nye versionen med fast monterte kabler har strømper til siste kontakt. Er mye enklere med modulære utgaven, da kjøper du kun det du trenger. ~ Medion Lenke til kommentar
Bjørn Are Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 500wattern med faste kabler har fått strømper helt til kontaktene. Men det e jo ikke så nøye, det e jo bare i er pc den skal være... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå