loddebolten Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) har gamlemodellen Mist PSU på 550W. I kabinettet er 2 stk 80mm vifter i front som blåser luft inn..ca på 13-1500 rpm..under Psu bak i kabbis har jeg en 80mm som blåser ut av kabb. Spenningene ser bra ut og maskina er stabil.Er vel et Radeon 9800 pro med egen vifte på som skjermkort.Kun en HD og 2x512 minne. Har støydempmatter i kabbet også over PSU(ikke rett oppå sevf,men i hele kabbtaket og sidedører osv).Har ikke fått målt tempen men etter å ha kjørt maskina litt åpna jeg døra og la handa oppå PSU..den kjennes meget varm ut..føles ut som om jeg "nesten brenner" fingrene..Er dette vanlig og vil maskina tåle dette i lengden..?Vil en tempmåler oppå PSU gi meg en pekepinn eller må jeg få målt den på annet vis..?(finnes ikke støv i kabbet) Endret 22. september 2006 av loddebolten Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Enten så klarer ikke vifta i PSU'en din å flytte nok luft gjennom PSU'en.. eller så kan det rett og slett hende at den er tungt belastet.. men varm vil den alltid være.. riktig nok kanskje litt i varmeste laget hvis du brenner deg av å ta på den.. men den vil nok holde.. kan alltids bytte viften som sitter der til en som flytter mer luft.. Mist er jo kjent for å ha stillegående produkter, og for å få til det kan ikke vifter o.l. snurre for fort da det lager bråk.. men anbefaler deg å bytte den hvis du vil ha den kjøligere.. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Skal prøve å fjerne litt matte over og se om det er mulig å få mere frisk luft inn også..sikkert ikke dumt å fått litt mer fres i viftene på den..orker ikke bytte.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 mattene har nok ikke så mye å si med mindre de dekker til noen huller da... good luck... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå