Running_Target Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg lurte på om jeg skulle kjøpe meg ett tv kort før jeg skal på lan. greit å kunne aveksle med litt tv titting innimellom. ingen morgen uten frokost tv! Noen som har forslag til hvilke tv kort jeg burde kjøpe. ekstra antenne osv? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Vi flytter denne til riktig plass vi, Skjermkort og TV-kort Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Ingen som har tips om ett greit tv kort? Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei. Ta en tur innom prisguiden og sjekk ut karakterar og pris. LINK TIL TV-KORT PRISGUIDEN Mvh Karsten Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Takker så meget for hjelpen.... Lenke til kommentar
Henriken Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Du bør nok kjøpe en antenne hvis det ikke følger med. En bordantenne til rundt en hundrelapp holder med mindre du bor på et ganske øde sted. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kommer dere til å ha en motaiker på HWlan eller må vær enkel ha med en bord antenne ? Er det mulig å få inn TV2 og TV Norge på fornebu med bord asntenne ? For nemlig ikke inn noe som helst her ! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Eneste problemet er jo antennen ja er sikkert ikke så gpdt signal der inne, med tanke på at du er inne i en hangar, og at det er 1000++ andre datamaskiner der inne, som lager en hel haug med elektromagnetisk støy. Men du får prøve se litt på tester av tv kort her på HW Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Vel på meg blir det nok den med ATi 550 som er PCIe x1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå