Aiven Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Om bildet: Bygget NEMO stiger som en ubåt opp av Amsterdams havnebasseng. Tatt med Fuji Finepix F30. Jeg synes det egnet seg spesielt godt til dette formålet, selv om det ikke er verdens beste. Om noen har lyst til å lage noe lignende med egne bilder, kan de poste i denne tråden. Jeg synes google earth er veldig spennende og dette er en morsom måte å bruke det på. Regler: 1. Bildet skal være tatt av deg selv. 2. Bildet skal inneholde et eller flere "zooms". 3. Zoomingen kan foregå via et bilde, flere bilder eller google earth (slik jeg gjorde). Happy zooming! btw: Konstruktiv kritikk er svært ønsket. Flaming og tull er ikke ønsket. Endret 25. september 2006 av AvieN Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hehe, kreativ og morsom greie, men om vi trenger en hel tråd slike? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Hehe, kreativ og morsom greie, men om vi trenger en hel tråd slike? 6916404[/snapback] Det vet jeg ikke, men om ingen synes det er interessant, vil jo tråden uansett dø nokså kjapt Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tviler på at denne tråden overlever dagen, men slenger inn et bilde allikevel. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Haha, fargoth. Den var rå. Hadde egentlig vært enda kulere om skjermen din var forran bildene. Fin skjerm btw <3 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Den var rå. Selvom det var et ganske stort "hopp" mellom Sør-Norge og så ned i detalj med veier og greier. Kanskje for å ikke røpe bosted? Eller? EDIT: Etter litt tenking (omtrent 5 sekunder) slo det meg at jeg kunne sjekke profilen din, og da så jeg jo bostedet ditt!! Endret 25. september 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Enig i at det ble et litt stort hopp ja, men det ble bare klasket i hop på 5 minutter. Burde jo selvsagt hatt markører som indikerte hvor det ble "zoomet" i de påfølgende bildene, samt en mer glidende overgang fra hvert ledd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå