CAT-scan Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg har akuratt fått meg mouse skatez, og jeg lurte på hvor lang tid det tar før de er slitt ned? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 heisann.. nyere forskning viser at MouseSkatez varer, alt i henhold til type musematte, i gjennomsnitt 750 000 - 1 500 000 000 ganger over musematten (dette kommer også an på om om du har musematta i en lang retning eller i en brei retning.) Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-31 13:57, skrev CAT-scan:Jeg har akuratt fått meg mouse skatez, og jeg lurte på hvor lang tid det tar før de er slitt ned? Jeg bruker omtrent to uker før det er påtrengende nødvendig gjøre et skift. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Seriøst?? Det synes jeg var rimelig lite...jeg har hatt mine skatez på i en uke nå og ser ingen slitasje enda. Hva slags musmatte bruker du? (Jeg bruker func, den glatte delen) Helvette...da må jeg nesten bestille mer da :smile: Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Prøvd Mouseskatez, og ble negativt overasket over at de bare varte 2 uker. Nå kjøper jeg padsurfers, som er litt tykkere og slitesterke(innbiller jeg meg) Er det mulig at skatez/surfers blir slitt fortere når man har steelpad? Lenke til kommentar
|KAN| Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 hmm hvor får man kjøpt mousepads eller mouse skatez i oslo ? orker ikke bestille online når jeg bare skal ha det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå