Gå til innhold

SE W850 vs Nokia 6288

superdigg

Anbefalte innlegg

Som emnet sier så vurderer jeg disse telefonene. Nå er vel strengt tatt ingen av disse to på markedet enda men tipper flere av dere kan gjøre en "qualified guess" likevel.

Spesifikasjonene teknisk er jo omtrent like sett bort ifra at Nokia har EDGE og linsedeksel. EDGE er faktisk et stort pluss i og med at det ikke er 3G-dekning på hytta. Nå tar jeg det for gitt at alle problemene 6280 har ikke er til stede i 6288.

Noen grunner til å velge den ene fremfor den andre sett bort fra preferanser? Regner vel med at musikkdelen på W850 er hakket mer polert enn på 6288 og at det følger med bedre hodetelefoner.

Alle tips/meninger tas i mot med takk!

Til slutt: Må innrømme at jeg vurderer W810 også, er vel en tusenlapp å spare samt bedre kamera. Åssen måler denne opp mot de andre ellers?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, W810 kommer i disse dager også i hvit, og har det beste kamera av disse 3 mobilene.

Men har den minste og "svakeste" skjermen mht oppløsning.

Totalt sett kanskje den mest komplette mobilen og mest for pengene.

Men utseendet messig syns jeg W850 ser meget bra ut, kvaliteten sies å være meget bra, mht bygge kvalitet.

Samme skjerm og str som i K800.

Spørs om du trenger 3G egentlig, da kan det være at W810 med EDGE er det rette for deg?

Når det er sagt W850 har Walkman v2, og det innebærer 30 timers lyttetid, ny og bedre musikk UI, og bedre lyd opplevelse, enn i tidligre Walkman versjoner.

Den nye Nokia, vet jeg ikke så mye om, den gamle 6280, var jo en liten skandale i form av bugs og problemer, men det er sikkert løst i denne.

Uansett er dette 3 meget bra mobiler, så uansett hvem du velger av disse, er jeg sikker på at du blir fornøyd uansett!

:)

Lenke til kommentar
Som bmwm3 her må du bare ta et valg, og du blir nok fornøyd Uansett :)

vent med å bestemm deg til W850i er ute.. Så kan du evt teste den i en butikk ;)

6917580[/snapback]

Godt poeng, sitter vel på gjerdet litt til. Får vel vente til jeg får "trøkka" litt på de mobilene det gjelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...