Landeplagen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har dere ikke hørt det? GTA: Afrika. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 VIDEOEN er bra...Men skjermbildet ?.... Altså, når skjermbildet presenterer noe helt annet enn videoen, så burde det ringe en liten bjelle Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Det bør vel helst ringe ei bjelle om screensene ser mykje betre ut enn videoen. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Strengt tatt så sier jeg det, når skjermbildet presenterer noe helt annet enn videoen... Det kan være positivt og negativt. Jeg har lettere for å stole på et skjermbilde enn en video som tilsynelatende ikke er ingame Lenke til kommentar
LMH Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det bør vel helst ringe ei bjelle om screensene ser mykje betre ut enn videoen. 6921513[/snapback] Og det er jo nettopp det som veldig ofte er tilfellet Ikkje når det gjeld Afrika though, dersom videoen er ingame (noko eg ikkje har noko grunn til å ikkje tru), så er det noko av det finaste eg har sett. Det spørs berre på korleis gameplayet blir, å vandre rundt å sjå på dyr eg faktisk ein tanke som fristar meg Men viss det kjem ein stor krabbe og blandar seg inn blir eg SERIØST forbanna på sony! Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Eller ein elefant med real time weapon-change? :!: Eg er spent på kva for ein online-komponent dette spelet kan ha . Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Ettersom ingen av oss har peiling på hvordan spillet egentlig er, hvordan kan du da være så skråsikker på at videoen er ingame ? Endret 23. september 2006 av Syfer Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Eit screenshot frå videoen ville aldri sett så "dårleg" ut om videoen var pre-rendered, det veit både du og eg . Lenke til kommentar
LMH Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ettersom ingen av oss har peiling på hvordan spillet egentlig er, hvordan kan du da være så skråsikker på at videoen er ingame ? 6921770[/snapback] Moi? Det kan ikkje eg vere. Seier berre at eg ikkje har noko grunn til å ikkje vere det. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Mtp tidligere videoer så har man vel all grunn til å være skeptisk.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 seriøst alså..det der kan eg sjå på animal planet.. 6916021[/snapback] haha. Ingenting slår eit godt APE program på animal planet.Berre synd at me sikkert vil sjå mindre til gode gamle Steve Irwin :-/ Lurar på kva afrika går ut på. Det ser pent ut - men som mala seier, det minnar meir om ein tech demo enn eit spel. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Mtp tidligere videoer så har man vel all grunn til å være skeptisk.. 6921842[/snapback] Er forskjell på å være skeptisk og å være konsekvent negativ. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Det at Steve Irwin døde er heilt vanvitttig løye. Har ikkje gått opp for meg endå trur eg. Men er det eit spel han ville ha reklamert for er det dette! Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Mtp tidligere videoer så har man vel all grunn til å være skeptisk.. 6921842[/snapback] Er forskjell på å være skeptisk og å være konsekvent negativ. 6921854[/snapback] Konsekvent negativ er jeg ikke, dog er jeg skeptisk, noe alle burde være. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Mtp tidligere videoer så har man vel all grunn til å være skeptisk.. 6921842[/snapback] Det eg har sett av Afrika har alltid sett fint ut. Men ja, får litt tech-demo følelse her. Minner meg om den dinosauren som var på ein eller anna ps1 cd, den man kunne, hald dykk fast, sjå på.. Dette virkar riktignok meir interessant enn det! Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 VIDEOEN er bra...Men skjermbildet ?....Altså, når skjermbildet presenterer noe helt annet enn videoen, så burde det ringe en liten bjelle 6921503[/snapback] Eh. Du burde se videoen før du uttaler deg. Skjermbildet er faktisk tatt fra videoen. Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ettersom ingen av oss har peiling på hvordan spillet egentlig er, hvordan kan du da være så skråsikker på at videoen er ingame ? 6921770[/snapback] Du ser det. Modellene, animasjonene, lyset og skyggene. Helt klart et realtime preg over dem. F.eks er det en markant forksjell på skyggene i en CG film og skygger i realtime som her. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Dette er ikke noe mer enn en tech demo kamuflert med litt photo safari. Gameplay vil dreie seg rundt å kunne spasere rundt på savannen og ta bilder (noe som heller ikke er så uvanlig for tech demoer). Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det ser utrolig bra ut (for det meste), men jeg er litt usikker på hva gameplayet går ut på... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Viktige/gode poster i denne tråden er p#1 + p#53 og GameMaker Har dere ikke hørt det? GTA: Afrika. Slutt å quote lange poster, i sin helhet, som kun er 1-3 hakk før deres egne! Skjermbilder vs video fighten_ Hva med å bruke det værste som utgangspunkt? Mindre hyping ender som regel i bedre gameplay for de som kaster seg over dette når det kommer ut. Virker til at utviklerene er japanske_ http://games.ign.com/objects/826/826942.html#Developer http://www.rhino-studios.co.jp/index.html Finner ikke andre spill de har laget. Pricks, les post #53 Endret 23. september 2006 av genesis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå