Wintermuthe Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hei, Jeg spiller for tiden RTCF og synes spillet er topp (vet at mange synes dette spillet er gammelt). Men i alle fall - jeg sliter virkelig med å ta knekken på disse strømførende monstrene (de som lager klikk-klikk lyden når de humper rundt omkring). Finnes det en effektiv måte å ta knekken på disse på? Jeg fyrer løs, men de hopper jo ustanselig i fjeset på meg med det resultat at mine siste rester av liv ebber ut raskere en svint. Er ikke ute etter noe juskegreier her - kun en god teknikk :wink: Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 hvis du har håndgranater så bruker du god timing...hiver en på de...løper vekk...aldri gå imot 2 av monstrene samtidig. Har du venom så bruker du den, men ikke gå tett imot de og plaff løs...vær forsiktig... :smile: Finnes vel ingen spesielle strategier sånn sett, du vil senere vil finne ut hvorfor det er vanskelig å sette opp en strategi for å ta de :wink: Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 OK, da prøver jeg det :wink: Hvordan er forresten multiplayer delen av RTCW, er denne noe tess? Har ikke prøvd den enda, men tenkte å prøve den i LAN snart. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Den er OK, ikke overveldende, men absolutt spillbar. Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Du lurer på om mulitplayeren er noe tess? Jepp det skal jeg hilse og si, glem singleplayeren og ta deg en tur til http://www.rtcw.no Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-31 13:56, skrev Wintermuthe:Er ikke ute etter noe juskegreier her - kun en god teknikk :wink: Circle-strafe. Banna bein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå