Almadora Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Fikk innstalert en patch til San Andreas som gjorde spillet mitt til mange av versjonene! Nå kan jeg endelig innstalere mods uten at spillet blir herpa! Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det var spennende for oss. Hadde vært en ting om du la til link til modden, men uten ser denne tråden ut som spam i mine øyner. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Hvis jeg skulle lagt til alle moddene kunne det tatt tid... Jeg sa bare at jeg innstalerte en patch, ikke mod. Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Blir fortsatt like lite spennende for oss lesere. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Blir fortsatt like lite spennende for oss lesere. 6930698[/snapback] Hva blir spennende? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 å herregud... legg ut en link til whatever du har lastet ned å stappet inn i detta spillet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå